محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی این تذکرات را به شرح ذیل قرائت کرد.

حاجی به وزرای نیرو و علوم: تسریع در تهیه آیین‌نامه اجرایی بند «الف» ماده ۲۷ ارکان دائمی برنامه‌های توسعه کشور مبنی بر تجدید سازمان ستاد آب کشور بر مبنای حوزه‌های آبریز، لزوم پاسخ‌دهی در خصوص اعمال سهمیه ایثارگران برای کنکور سراسری به صورت سلیقه‌ای و مغایر نظر قانون‌گذار، لزوم تجدیدنظر در اعمال افزایش قیمت برق مصرفی درشرایط سخت اقتصادی.

منصور مرادی به وزیر راه و شهرسازی: علت بی‌توجهی به جاده‌های حوزه انتخابیه، علت تعطیلی ساخت جاده روستایی حوزه انتخابیه در شهرستان سروآباد، علت تعطیلی طرح‌های عمرانی در استان کردستان.

موسوی لارگانی به وزرای صنعت و ارتباطات: بررسی علت افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان دربرخی مناطق کشور، بررسی علت قطع و وصل مکرر تلفن همراه در شهرهای مختلف که باعث اعتراض و وارد شدن خسارت به مردم شده است، به رییس جمهور و وزرای اطلاعات و فرهنگ: لزوم ارائه توضیح در خصوص علت معرفی مستند در «جست‌وجوی خرید» به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره اسکار که مستندی ضد دین و خلاف موازین ملی است.

محمدجواد ابطحی به رییس جمهور: تسریع در تخصیص اعتبار لازم برای تامین و پرداخت مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و حل فوری مشکل درمان جانبازان و ایثارگران.

علی کرد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم نظارت بر توزیع عادلانه سهمیه کاغذ به مطبوعات استان سیستان و بلوچستان با ارز یارانه‌ای .

سید محسن علوی به وزیر بهداشت: علت بی‌عدالتی درتخصیص منابع، طرح تحول سلامت و ماده ۹۲ در استان فارس و علت تخصیص کل منابع به شهر شیراز چیست؟

رضا انصاری و ۱۳ نفر از نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تعیین و تکلیف و انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس.

هزارجریبی به همراه سه نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: علت تاخیر در پاسخگویی به درخواست ۸۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولیدات ارتوپدی و ستون فقرات در استان کردستان.

سیده حمیده زرآبادی به وزیر کشاورزی و وزیر نیرو: تسریع در تامین آب کشاورزی جهت آبیاری باغات سنتی روستاهای حوزه انتخابیه و تامین اعتبار جهت اجرای طرح انتقال آب از رودخانه شاهرود، به وزیر کشاورزی تسریع در تامین اعتبار جهت احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستاهای حوزه انتخابیه.

محمدرضا نجفی به وزرای نفت و اقتصاد و دادگستری: تسریع در اقدام عملی برای جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت و فلزات پالایشگاه‌های گاز، همچنین تسریع در نصب کارت‌خوان برای کارشناسان دادگستری در برخی شعب حل اختلافات.

محمدعلی وکیلی به وزیر دادگستری و وزیر کشور: تسریع در تعیین تکلیف سهامداران تعاونی کوک قضات به رقم گذشت ۱۳ سال و اخذ وجوه، بدهکاری اعضا و بلاتکلیفی آنها.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به رییس جمهور: لزوم اجرایی مزایای بند «الف» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه تحت عنوان حقوق مناطق جنگی به آموزشکده‌های فنی استان کرمانشاه و دیگر ادارت این استان.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.