حجت الاسلام عبدالحمید خدری در تذکری مستند به بند ۴ ماده ۲۰۷ آیین نامه داخلی مجلس گفت: بیش از ۱۰۰ سوال نمایندگان در نوبت صحن علنی است در حالی که سوال آقای پژمان فر ششم مرداد ماه امسال اعلام وصول و امروز مطرح شده است. برخی از نمایندگان یک سال و نیم است که در نوبت طرح سوال هستند.

علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رییسه مجلس در این باره گفت: ما بر اساس آیین نامه مجلس عمل کردیم و نمایندگانی که کمتر سوال کردند یا هیچ سوالی نداشتند در اولویت قرار می‌گیرند. آقای پژمان فر هم از چند سوال دیگر خود انصراف داده و هیات رئیسه نیز طبق آیین نامه عمل کرده است.

مصطفی کواکبیان نیز در تذکر مشابهی گفت: سوال آقای پژمان فر کمتر از یک ماه پیش در کمیسیون امنیت مطرح شده بود چطور امروز در دستور کار قرار گرفته است. من یک سال و نیم است که از آقای رحمانی فضلی سوال کردم اما نوبت طرح سوالم نشده است.

وی در تذکر دیگری گفت: برخی از عزیزان طوری حرف می‌زنند که توهین به همه مجلس است و می‌خواهند مجلس را ضعیف نشان دهند. می‌گویند اگر فردا اظهار نظری کنیم ما را دستگیر می‌کنند. آن را که پاک است از محاسبه چه باک است. ما چرا با دست خود مجلس را تضعیف می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.