به گزارش شبکه "تلویزیونی" المسیره"، الحوثی تصریح کرد: این حزب الله است که آبروی امت اسلامی را در برابر تجاوزات دشمن اسرائیلی حفظ کرده است و آنها در تاریخ جهادی و عظیم خود، معادله ای را ایجاد کرده اند که بیانگر عزت است و کرامت را به امت اسلام برگردانده است.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: حزب‌الله در نوک پیکان مقابله با تهدیدات اسرائیل قرار دارد و آنها نرده فولادی هستند که از امت اسلام حفاظت می کنند.

الحوثی افزود: اگر قدرت گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین نبود، شرایط (منطقه) به طور کلی متفاوت بود و رژیم صهیونیستی در تمامی کشورهای اسلامی، دست به کشتار مسلمانان می زد.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به این که وجود گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان، تهدیدات اسرائیل را کاهش داده است، تأکید کرد: امت اسلامی باید قدردان مقاومت باشد.

اظهارات الحوثی در حالی بیان می شود که حزب الله لبنان دیروز (یکشنبه) از انهدام یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در جاده پادگان «افیفیم» خبر داد که بر اثر آن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد، این عملیات توسط گروه شهید «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر» انجام شده است و بر اثر آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شده اند.

 رژیم صهیونیستی هم به نظامیان خود در مرزهای شمالی دستور داده، برای هرگونه حمله از سوی حزب الله خود را آماده کنند. ارتش رژیم صهیونستی دستور داده است تا پناهگاه‌ها در مناطقی که تا چهار کیلومتر از مرزهای لبنان فاصله دارند، گشوده شوند.

 این رویدادها در شرایطی رخ داد که بامداد یکشنبه (سوم شهریور) دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند. پهپاد نخست هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت، ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود، به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

پس از این رویداد سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب ال

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.