سردار حسین اشتری روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر افزود: پلیس برای انجام ماموریت های خود باید استفاده بیشتری از تجهیزات روز دنیا داشته باشد که طرح پلیس هوشمند نیز در همین راستا اجرایی میشود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی از ارکان امنیت به شمار می رود که در این زمینه با تلاش این مجموعه و هدایت های مقام معظم رهبری در کشور امنیتی باثبات و مثال زدنی داریم.

اشتری ادامه داد: کار نیروی انتظامی با ماموریت سایر دستگاه ها متفاوت است ولی نوع کار آن بی بدیل بوده و در اقصی نقاط کشور باید حضور داشته باشد که این حضور باعث شده تا در معرض خطرهای فراوانی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در این مسیر با روحیه انقلابی و جهادی، آموزش، برنامه ریزی و مدیریت هوشمندانه در سراسر کشور تلاش می کند ماموریت خود را انجام و مورد رضایت مردم قرار گیرد.

وی گفت: در افکارسنجی های صورت گرفته نیز مشخص شده سال به سال اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است.

اشتری ادامه داد: امید میرود با همت همکاران و هدایت رهبر انقلاب سرباز شایسته ای برای ولایت و خدمتگذاری برای مردم باشیم.

وی در ارتباط با استان بوشهر نیزگفت: این استان با وجود مرزی بودن از لحاظ امنیت دررتبه خوبی قرار دارد و در برخورد و پیشگری از جرایم اقدام های خوبی انجام داده است.

اشتری افزود: این استان در شاخص کشفیات و جرایم نیز آمار خوبی به خود اختصاص و در زمینه اقدام های پیشگیرانه دستاوردهای مطلوبی داشته با این وجود تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این استان با برخورداری از جامعه کارگری در حدود ۷۰ هزار نفر تاکنون کوچکترین مسئله ای در این زمینه نداشته است.

سردار خلیل واعظی افزود: این استان با وجود  شرایط خاص در محیط زیست و همچنین کم آبی کمترین مشکلی نداشته و مردم رضایتمندی قابل توجهی دارند.

وی ادامه داد: در پنج ماهه امسال نیز تقدیرهای مردم از نیروی انتظامی ۴۸ درصد افزایش و میزان انتقادها نیز ۳۸ درصد کاهش پیدا کرده که این مهم با تلاش قابل توجه همکاران در شرایط خاص آب و هوایی استان بوشهر محقق شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.