«مهدی تاج» امروز (سه شنبه) در جریان نشست وزیر ورزش و جوانان با کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: کادر فنی جدید تیم ملی و در راس آن «مارک ویلموتس» با جدیت به کار خود ادامه می‌دهند و همانطور که اعلام شد این کادر فنی به دلیل ارائه بازی هجومی بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

وی با ابراز رضایت از روند فعالیت ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مجموعه کادرفنی با وجود اینکه در پرداخت ها دچار مشکل بودیم با جدیت بسیار تمرینات را پیگیری می‌کند؛ خوشبختانه آنها بدون تنش با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری تعامل مناسبی دارند.

تاج با اشاره به اینکه بازی تیم ملی فوتبال ایران بسیار هجومی و عامه‌پسند شده و ویلموتس این تیم را در بین مردم محبوب کرده است، عنوان کرد: در این بین آنچه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد کم شدن حاشیه و درگیری‌ها در تیم ملی است که این موارد همگی دستاورد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان بار دیگر حمایت وزیر ورزش از تیم ملی را  مثبت ارزیابی کرد و افزود: از سلطانی‌فر می‌خواهم همچنان به حمایت از تیم ملی ادامه داده و به این تیم کمک کند.

«وحید هاشمیان» مربی تیم ملی نیز در این دیدار گفت: توجه وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال ایران قابل تقدیر است و ما تلاش می‌کنیم در این شرایط سخت اقتصادی با نتایج خوب دل مردم ایران را شاد کنیم.
هاشمیان اطلاعات سلطانی‌فر و اشراف و تسلط وی بر فوتبال را قابل‌توجه و بسیار ارزنده خواند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ویلموتس واقعا مربی بزرگ و با تجربه‌ای است که علاوه بر شاخصه‌های فنی از اخلاق خوبی نیز برخوردار است و خوشحالم که در این شرایط در کنار او  بوده و به کشورم خدمت می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.