کمپانی خودروسازی نیسان بعد از گذشت چندین سال استفاده و بهره وری به صرفه از خودروی کراس اوور نیسان جوک در نسل اول، تصمیم گرفت تا بلاخره نسل دوم یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای جهان را معرفی کند.

تغییرات 

از مهمترین تغییرات این مدل می توان به افزایش فضای جلوی پای سرنشین عقب به میزان ۵.۸ سانتیمتر و افزایش فضای ۱.۱ سانتیمتری ارتفاع داخل اتاق)از سقف تا قسمت نشیمن صندلی) اشاره کرد. فضای صندوق جوک ۲۰۲۰ نیز برابر با ۴۲۲ لیتر است که افزایش ۲۰ درصدی در مقایسه با جوک قبلی را نشان می دهد.

به رغم افزایش فضای داخل و صندوق عقب، جوک ۲۰۲۰ حدود ۲۳ کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی است.

طول این محصول برابر با ۴۲۱۰ میلیمتر، ارتفاع ۱۵۹۵ میلیمتر و عرض آن نیز برابر با ۱۸۰۰ میلیمتر است.

امکانات هوشمند

از امکانات این خودرو می توان به یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، قفل درب ها با تلفن هوشمند، روشن کردن چراغ ها با تلفن هوشمند، ارسال مسیر به خودرو با تلفن هوشند، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، نمایش نقاط کور دید راننده و ... اشاره کرد.

موتور

در بخش موتور این خودرو از یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ استفاده می کند که ۱۱۷ اسب بخار خروجی دارد. جوک جدید در دو نمونه محور جلو و چهارچرخ محرک قابل سفارش است. جعبه دنده نیز شامل دو انتخاب برای مشتریان است: یکی ۶ دنده دستی و دیگر ۷ دنده دوکلاچه اتوماتیک.

1012920_647

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.