فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازیکنان این تیم بیش از هواداران بابت عدم قهرمانی در سال‌های گذشته ناراحت هستند و حرص می‌خورند.

فرشید باقری با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیتش و اینکه آیا قرار است مچ پای مصدومش جراحی شود، گفت: قبل از شروع فصل روی مچ پایم خیلی وقت گذاشتم و نهایت تلاشم را به خرج دادم تا بتوانم با پای مصدومم ادامه دهم. متأسفانه علی‌رغم زمان زیادی که برای بهبودی مچ پایم گذاشتم، ولی جوابگو نبود و دوباره مچ پایم پیچید.

هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: در این چند روز هم با چند پزشک صحبت کردیم تا ببینیم شرایط چگونه است. نظر اکثر آنها این است که باید جراحی کنم و به احتمال ۹۰ درصد کارم به جراحی کشیده خواهد شد. البته باز هم دنبال این هستم که عمل جراحی آخرین راهکار باشد و تا چند روز دیگر همه چیز قطعی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بهتر نبود قبل از شروع فصل جراحی می‌کردی؟»، بیان کرد: اگر قبل از شروع فصل هم جراحی می‌کردم، فرقی نداشت و در هر صورت باید تا نیم‌فصل از میادین دور می‌شدم. برخی این مسئله را عنوان کردند که اگر باقری مصدوم بود، چرا استقلال با این بازیکن قرارداد امضا کرد، ولی من با استقلال برای همین فصل هم قرارداد داشتم و این‌طور نبود که قراردادم تمام شده باشد و باشگاه استقلال دوباره بخواهد برای این فصل قراردادم را تمدید کند. در هر صورت استقلال باید حق و حقوق مرا پرداخت می‌کرد. متأسفانه برخی هم این موضوع را مطرح کردند که فرشید باقری لیست استقلال را پُر می‌کند، ولی لیست تیم به اندازه کافی جای خالی دارد و مشکلی در این زمینه ایجاد نمی‌شد.

باقری همچنین خاطر نشان کرد: ما قبلاً با آقای فتحی و دکتر نوروزی در این مورد بحث کردیم و همه چیز را مورد بررسی قرار دادیم. لیست استقلال جای خالی داشت و از این نظر هم مشکلی ایجاد نمی‌شد. من می‌توانستم جراحی کنم، در خانه بخوابم و پولم را از استقلال بگیرم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم این ریسک را به جان بخرم و در حالی که پزشکان گفته بودند پایم نیاز به جراحی دارد، به دنبال تقویت مچ پای مصدومم رفتم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در ضمن یک پزشک جراح به من گفته بود اگر جراحی نکنم ممکن است آسیب بیشتری به پایم وارد شود، اما با این حال تصمیم گرفتم مچ پایم را تقویت کنم تا زودتر در تمرینات شرکت کنم. من عاشق استقلال و بازی کردن هستم و دوست داشتم حداکثر توانم را بگذارم تا شاید بتوانم بدون عمل به کارم ادامه دهم، ولی الان فکر می‌کنم میسر نباشد. با این حال باز هم سعی می‌کنم تا راهی غیر از عمل پیدا کنم.

وی در ادامه با اشاره به شروع بد استقلال در لیگ امسال گفت: معمولاً در سال‌های گذشته با تغییراتی که داشتیم در هفته‌های ابتدایی خوب بازی نمی‌کردیم، ولی امسال خوب بازی می‌کنیم و کیفیت فنی مناسبی داریم. مطمئن باشید شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

باقری راجع به حسرت چند سال استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و اینکه هواداران این تیم چقدر باید برای قهرمانی در لیگ امسال امیدوار باشند، عنوان کرد: مطمئن باشید ما بیشتر از هواداران برای قهرمانی حرص می‌خوریم و تلاش می‌کنیم. خودمان هم از این وضعیت خسته شدیم و امیدوارم امسال به خواسته‌مان برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن تمجید از سرمربی ایتالیایی این تیم گفت: استراماچونی یک مربی کاربلد است. فردی که به عنوان سرمربی اینترمیلان انتخاب می‌شود دیگر نباید در مورد مسائل فنی آن مربی صحبتی انجام داد. کار کردن با این مربی لذت‌بخش است و تمام بازیکنان استقلال حتی آنهایی که فرصت کمی برای بازی دارند از کار کردن با این مربی راضی هستند. استراماچونی روی کارش وقت می‌گذارد تا نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کند و باعث پیشرفت آنها شود. امیدوارم بدشانسی دست از سر استقلال بردارد و بتوانیم از بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.