رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: اوایل دیشب (پنجشنبه چهاردهم شهریور) در خیابان خلیج فارس یا ساحلی بوشهر پسر ۱۷ ساله‌ای که راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس بود، به علت نداشتن مهارت رانندگی و سرعت زیاد جان خود را از دست داد.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: این حادثه در خط غربی این خیابان و حد فاصل دو دوربین ثبت تخلف رخ داد و در حالی که راننده هنگام عبور از دوربین سرعتش مجاز بوده، پس از عبور از دوربین سرعتش افزایش می‌یابد  که باعث می‌شود نتواند خودروی خود را کنترل کند و ابتدا به جدول وسط خیابان و سپس به درخت و تیر برق برخورد می‌کند و در دم جان می‌سپارد.

او حداکثر سرعت در خیابان خلیج فارس را ۶۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: این راننده با توجه به نرسیدن به سن قانونیگواهینامه نداشته یعنی با قوانین و مهارت رانندگی آشنا نبوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر هم از جوانان خواست قوانین را رعایت کنند و هم از خانواده‌ها درخواست کرد نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

سرهنگ کشکولی بیان کرد: در دو ماه گذشته که دوربین‌های ثبت تخلف در خیابان خلیج فارس بوشهر نصب شده تصادف منجر به فوت در این مسیر نداشته‌ایم یعنی نصب دوربین‌ها در رعایت قوانین و پیشگیری از حوادث موثر بوده است.

او همچنین بحث پیش آمده در فضای مجازی در خصوص تاثیر سرعت کاه در این حادثه را تکذیب کرد و گفت: بحثی در فضای مجازی مطرح شد که یک خودرو پیش از این راننده هنگام نزدیک شدن به سرعت کاه سرعتش را کم کرده و باعث حادثه برای این خودرو شده که چنین چیزی صحت ندارد و خودرویی جلو آن نبوده و خودروی آسیب دیده با هیچ خودروی دیگری برخورد نداشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.