یک شاهزاده سعودی به نام «عبد الله بن سطان بن ناصر آل سعود» فیلمی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که به گفته او مربوط به دو سال پیش است و کارشناسی که در یکی از کانال‌های این کشور حاضر شده توضیحاتی درباره امکانات و تجهیزات نظامی عربستان سعودی می‌دهد و در پایان ادعا می‌کند، عربستان می‌تواند ایران را تنها در هشت ساعت نابود کند.

این شاهزاده سعودی به همراه این فیلم در صفحه توییتر خود نوشت: سعودی می‌تواند ایران را در هشت ساعت نابود کند. این کلیپی مربوط به دو سال قبل است یعنی قبل از جنگنده‌های ال‌اف 15 اس‌ای و قبل از خرید و ارتقای سامانه‌های پدافند هوایی و (تجهیز) نیروی دریایی، هوایی و زمینی به موشک‌های پیشرفته. آنچه پنهان است بزرگتر است. هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که بتواند در برابر وحدت و عزمت ما بایستد.

ادعای این شاهزاده سعودی با واکنش گسترده کاربران در توییتر روبرو شد و بسیاری از آنها وی را به سخره گرفته‌اند. اغلب کاربران به جنگ یمن اشاره کردند که با گذشت پنج سال از آن عربستان توانسته اهداف خود برسد و این در حالی است که در ابتدای جنگ در فروردین 1394 ادعا کرده بودن ظرف چند هفته تکلیف کار را نهایی می‌کند. 

کاربری به نام «العزارضی و الکرامه ضماری» نوشته: هههههه ..دیدیم چطور یک هفته‌ای وارد صنعا شدید..اینها رویاهای شماست؛ از چُرت خود بیدار شوید.

کاربری دیگری به نام «مالک الشوافی» نوشته: ههههه.. اول خودت را از حوثی‌ها خلاص کن (نجات بده).

کاربری به نام «abdullah asiri» نوشته است:با تو موافقم که الحمدلله کشور ما از بزرگترین کشورهای جهان است اما ویران کردن قدرت بزرگی مانند ایران در 8 ساعت فقط (ممکن است) در فیلم ها دیده شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.