به گزارش فدراسیون دوومیدانی، تا ساعاتی دیگر مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی دایموند لیگ در شهر بروکسل بلژیک آغاز می‌شود و احسان حدادی تنها نماینده پرتاب دیسک قاره آسیا در جمع برترین پرتابگران جهان برای کسب سکو و جایزه این رقابت‌ها به رقابت خواهد پرداخت.

حدادی پس از پشت سر گذاشتن اردوهای آماده‌سازی در کالیفرنیا، چین و فنلاندزیر نظر مک ویل کینز مربی آمریکایی و ایگور مزگوف فیزیوتراپ و ماساژورش، نتایج خوبی را به ثبت رساند و امشب برای اثبات برتری بی‌چون و چرای خود در قاره کهن، برای شکست حریفانش در دنیا نیز خیز برداشته است.

پرتابگرانی چون دانیل استال از سوئد، فدریک دیکرز از جاماییکا، لوکاس شیدینگر از اتریش، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان و اولا استونس از نروژ توانسته‌اند در طول مسابقات دایموند لیگ و رقابت‌ها اروپا نتایج مطلوب و قابل توجهی به ثبت برسانند.

از آنجا که ستاره پرتاب دیسک آسیا بارها با پرتاب‌های دینی‌اشدر عین ناباوری رکوردهای غیر قابل پیش بینی را به ثبت رسانده، امشب همگان را برای درخشش در دایره پرتاب دیسک دایموند لیگ بروکسل چشم انتظار گذاشته تا شاهد یکی دیگر از درخشش‌های حدادی ایران در دنیا باشند.

احسان حدادی پس از پایان مسابقات امشب راهی بلاروس می‌شود تا ادامه تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.