روز گذشته یکی از مجریان شبکه افق که پایگاه اصلی دلواپسان و منتقدان دولت است در صفحه توئیترش خطاب به علی‌اکبر صالحی نوشت: «آقای صالحی! یادتان هست سال ۹۴ گفتید: "ولله، ولله، ولله (با برجام) در هسته‌ای نه با کندی روبرو خواهیم شد نه با توقف و تحقیقات‌مان سر جایش خواهد بود؟" پس چرا رییس‌جمهور گام سوم را پایان دادن به محدودیت‌های تحقیق و توسعه اعلام کرد؟ ولله، ولله، ولله در تاریخ ثبت شد که چقدر دروغ گفتید!»

ساعاتی بعد حساب کاربری سازمان انرژی اتمی ایران در توییتر، در پاسخ به این مجری صدا و سیما که از قضا از مشاوران سعید جلیلی و عضو جبهه پایداری نیز است، با هشتگ‌های گناهان کبیره، تهمت و ناآگاهی نوشت: دکتر #علی_اکبر_صالحی در پاسخ به توئیت یکی از مجریان صداوسیما: دروغ از #گناهان_کبیره است و این اتهام بزرگی است که زده‌اید. اگر این #تهمت را از سر #ناآگاهی زده‌اید از شما می‌خواهم که بیشتر و عمیق‌تر در مسائل تخصصی مداقه و مطالعه کنید که مثل داستان ریختن سیمان در چاله رآکتور و فتوشاپ کردن آن نشود.

اگر #آگاهانه برای بی‌حیثیت کردن، آنهم برای مقاصد و #امیال_سیاسی این حرف را زده‌اید، بنده فکر کنم که به عنوان یک بنده ناچیز خدا، اینقدر نزد او حق دارم که #شکایت از شما را نزد او برم و به #عدلش او را #سوگند دهم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.