او البته در آخرین مصاحبه خود نیز تاکید داشت که سرخپوشان در وضعیت حساس و مهمی به سر می‌برند و احتیاج به حمایت همه جانبه دارند. موضوعی که از سوی هواداران نیز بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که در هفته های پایانی لیگ، پرسپولیسی‌ها به حمایت از تیم محبوب شان برخاستند. حسینی این بار نیز از طرفداران تیمش درخواست کرده تا با شور و هیجان بیشتری نسبت به گذشته، تیم را رو به جلو ببرند.

*فصل را با یک برد و یک شکست آغاز کردید. اوضاع را چطور می بینی؟

وضعیت تیم ما خیلی هم بد نیست.  در بازی اول توانستیم در عین شایستگی پارس جنوبی را در خانه شکست دهیم و لیگ را باز هم با برد شروع کنیم. در بازی دوم با اینکه در تبریز به میدان رفتیم اما عملکرد بدی نداشتم. شاید می توانستیم بدون شکست به خانه برگردیم اما شرایط طور دیگری رقم خورد.

*چه کسی مقصر این شکست بود؟

در آن شکست نمی‌توانیم به دنبال مقصر باشیم اما قطعاً به فکر جبران نتیجه هستیم. من هر روز در کنار سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی در محل تمرین حاضر می‌شوم و تلاش بازیکنان برای عبور از این شکست و جبران نتیجه ای که از دست رفت را می بینم. این شرایط روحی می تواند کمک زیادی به ما در طول فصل کند.

*عملکرد گابریل کالدرون را تا اینجای کار چطور ارزیابی می کنی؟

بالاخره کارلدرون از کشور دیگری آمده و برای اولین بار است که در فوتبال کشورمان مربیگری می کند؛ آن هم هدایت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را بر عهده گرفته است. او مربی آرامی است که برای کسب موفقیت هر روز، زودتر از بقیه به محل تمرین می آید و همیشه دیرتر از بقیه از محل تمرین می رود. کالدرون مربی بسیار خوبی است اما باید به او زمان بدهیم تا بتواند تاکتیک هایش را به درستی در تیم به حالت اجرا بگذارد. تا به حال تمرینات بسیار خوبی با حضور او داشتیم و علیرغم اینکه طی سال های گذشته یک مربی ثابت داشتیم، امسال تفکر دیگری بر تیم حاکم است و شرایط تغییر کرده است. کالدرون می خواهد با سیستم خودش تیم را به میدان بفرستد و این موضوع کمی زمان می برد اما این گذشت زمان باید با حوصله هواداران همراه شود. باید مثل دورانی که از برانکو حمایت می شد، از کالدرون نیز حمایت شود.

*امکان دارد زمان هماهنگی کالدرون با پرسپولیسی ها طولانی شود و موفقیت های این فصل از دست برود؟

نه من اینطور فکر نمی کنم بلکه همه ما امیدواریم با توجه به تیم بسیار خوبی که داریم، بار دیگر قهرمان لیگ برتر شویم. نکته مهم اینجاست که اصلاً نباید تمرکز مان را از دست بدهیم و از زمان به درستی استفاده کنیم. از سوی دیگر  بارها این موضوع را گفتم و بار دیگر تکرار می‌کنم؛ هواداران باید هوشیار باشند و نگذارند دشمنان مان شاد شوند. پرسپولیس به خاطر هوادارانش همیشه موفق بوده اما دشمنان زیادی هم داریم. همه می خواهند تیم ما را زمین بزنند ولی باید هوشیار باشیم و بدانیم در چه موقعیتی قرار گرفته ایم. نباید به خاطر یک شکست که ممکن بود در هر هفته ای رقم بخورد، تیم را تحت فشار بگذاریم. خیلی ها در انتظار آن هستند تا از این شرایط سوءاستفاده کنند ولی باید پشت هم باشیم و دست از اتحاد مان نکشیم. پرسپولیس همین امروز به اتحاد همه بازیکنان و مربیان و به خصوص هوادارانش احتیاج دارد، فردا خیلی دیر است. اگر امروز این تیم حمایت نشود هر اتفاقی ممکن است در طول فصل رخ بدهد.

*در هفته پیش رو بازی‌های بسیار سختی در پیش دارید. در این مورد صحبت می کنی؟

متاسفانه قرعه‌کشی لیگ به شکلی بود که سخت ترین بازی ها در همین چند هفته اول برای مان اتفاق ‌افتاد ولی با این حال نباید دنبال بهانه باشیم. از این به بعد در هر دیدار فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و از هیچ تلاشی برای گلزنی و کسب برد و شاد کردن هواداران نمی گذاریم.

*دربی هم در هفته چهارم برگزار خواهد شد. چه نظری در این مورد داری؟

ببینید ما باید هفته‌به‌هفته و بازی به بازی پیش برویم. به همین دلیل اول باید به فکر دیدار با صنعت نفت آبادان باشیم و در این بازی امتیازات کامل را جمع کنیم. سپس در مورد دیدار با استقلال یا سایر رقیبان صحبت خواهیم کرد. فعلاً باید تمام تمرکزمان روی دیدار با تیم نفت آبادان باشد. از هواداران نیز می خواهم که برای این بازی حتماً به ما کمک کنند و با حضور در ورزشگاه از پرسپولیس حمایت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.