در گزارش این روزنامه آمده است: رونالدو شب گذشته با به ثمر رساندن گل سوم پرتغال مقابل صربستان در انتخابی یورو ۲۰۲۰ آمار گل‌های ملی خود را به عدد ۸۹ رساند.

علاوه بر این، CR۷ در این بازی یک قربانی دیگر را هم به فهرست قربانیان گلزنی خود اضافه کرد چرا که صربستان یکی از تیم‌هایی بود که مرد پرتغالی تاکنون موفق به باز کردن دوازه آن نشده بود.

مهاجم یوونتوس که صد و پنجاه و نهمین بازی ملی خود را انجام داد، در بلگراد صرب‌ها را قربانی کرد.

 

آخرین باری که رونالدو برای پرتغال گلزنی کرده بود به دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه دراگوآ پورتو مربوط می‌شد؛ جایی که هت‌تریک وی مقابل سوئیس شاگردان «فرناندو سانتوس» را راهی فینال کرد و در نهایت مرد تمام نشدنی پرتغال پس از پیروزی در فینال برابر هلند، جام نخستین دوره این تورنمنت را در خاک خود بالای سر برد.

در پایان این گزارش آمده است: تنها کسی که در رده ملی بیشتر از رونالدو گلزنی کرده، «علی دایی» اسطوره فوتبال ایران است که با "۱۰۷" گل پیش‌تاز است، یعنی ۱۸ گل کمتر!

حال آنکه این این روزنامه پرتغالی مرتکب یک اشتباه محاسباتی شده و آن هم تعداد گل‌های دایی است؛ آقای گل جهان این رکورد را با ۱۰۹ گل در اختیار دارد؛ بنابراین جمله درست این است: رونالدو تا رسیدن به دایی ۲۰ گل فاصله دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.