به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان "ان.ان.ای"؛ الموسوی در صفحه توئیتر خود نوشت: مقاومت اسلامی یک پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد؛ وعده ای که عملی شد.

وی به لبنان و لبنانی ها، عزتمندان و تمام نیروهای مقاومت این دستاورد منحصر به فرد جدید را تبریک گفت.

همچنین "فارس سعید" از نمایندگان سابق لبنان در یک توئیت نوشت: سرنگونی پهپاد اسرائیلی در نقطه مرزی بیانگر میزان هماهنگی برای احیای مجدد قواعد درگیری است؛ این دستاورد بر دولت مقتدر لبنان و میشل عون رئیس جمهوری مبارک باد.

شبکه تلویزیونی "المنار" بامداد امروز (دوشنبه) از سرنگونی یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در جنوب شهرک "رامیه" خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان جنبش مقاومت یک پهپاد اسرائیلی را که در حال عبور از مرز فلسطین و لبنان به سوی شهرک جنوبی رامیه بود،  با سلاح مناسب رهگیری کردند، به طوری که در خارج از این شهرک سرنگون شد و هم اکنون در اختیار نیروهای مقاومت اسلامی قرار دارد.

 این رویداد در شرایطی رخ داد که "سید حسن نصرالله" دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ۱۱ شهریورماه به ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد: زمانی که به پهپادهایتان اجازه داده می شد حاکمیت لبنان را نقض کنند، پایان یافته است.

 دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی نیز سوم شهریورماه با نقض حریم هوایی لبنان در ضاحیه واقع در جنوب بیروت سقوط کردند که به گفته سید حسن نصرالله پیش از اجرای مأموریتشان سرنگون شده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.