مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم هنوز نتوانسته به آمادگی لازم برسد و نیاز به زمان دارد. امیرآبادی همچنین از عملکرد دیاباته نیز رضایت ندارد و ابراز امیدواری می‌کند تا هرچه زودتر مشکل خط حمله استقلال برطرف گردد تا این تیم به‌روزهای خوبش بازگردد.

 

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

به‌هرحال به‌عنوان بازیکن سابق استقلال و کسی که سابق در این تیم بازی کرده، بازی‌های تیم را دنبال می‌کنم و به نظرم این تیم در این دو بازی عملکرد خوبی نداشته است. استقلال هنوز در بعضی از نقاط زمین ضعف‌هایی دارد که برطرف نشده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر این امر اتفاق بیفتد.

 

خیلی‌ها می‌گویند به خاطر تغییرات زیاد بازیکن است؟

شاید یکی از دلایل این باشد اما به نظر من استقلال در حال حاضر تمرکز لازم را ندارد. استراماچونی که یک مربی حرفه‌ای است و دریکی از بهترین تیم‌های ایتالیا مربیگری کرده، این روزها تمرکز ندارد و این‌یکی از مشکلات عمده آبی‌ها است که البته باید هرچه زودتر برطرف شود زیرا تیم ضرر می‌کند.

 

به موفقیت استقلال در دربی خوش‌بین هستید؟

به‌هرحال باید از تیم حمایت کنیم تا به شرایط خوبش بازگردد. دربی هم یک بازی خاص است که بیشتر هواداران در آن نقش دارند. هواداران هستند که دوست دارند تیمشان در آن بازی برنده شود؛ حتی اگر تیم به قهرمانی نرسد. در دربی باید به احساساتت غلبه کنی تا بتوانی به موفقیت برسی. به قوی و ضعیف بودن تیم‌ها هم بستگی ندارد.

 

هفته گذشته در تمرین استقلال درگیری بین چند تن از بازیکنان به وجود آمد. دراین‌باره چه نظری دارید؟

در رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم و خیلی افسوس خوردم. متأسفانه این اتفاق باید در استقلال می‌افتاد. باید به بازیکنان بگوییم که اینجا استقلال است و تمام اتفاقاتش زیر ذره‌بین است.

 

نقطه‌ضعف استقلال کجاست؟

نقطه‌ضعف استقلال بیشتر در خط حمله است؛ درجایی که یک بازیکن جدید به نام دیاباته جذب‌شده اما هنوز نتوانسته عملکرد خوبی را از خودش بر جای بگذارد. او جایگزین بازیکنی به نام پاتوسی در استقلال شده که هواداران از او خاطرات خوبی دارد.

 

این روزها شایعه رفتن فتحی هم شنیده می‌شوددر این باره چه نظری دارید؟

به‌هرحال هر آمدنی یک رفتی هم دارد اما در حال حاضر تغییرات به صلاح استقلال نیست زیرا تیم را فتحی بسته و باید در مسند کارش باقی بماند. امیدوارم بیش از این در استقلال تغییرات نبینیم.

 

ممکن است برای تماشای تمرینات و بازی‌های استقلال بروید؟

پیش‌ازاین هم سابقه داشته که این کار را انجام بدهم. الان هم اگر فرصتی پیش بیاید قطعاً دوباره این کار را انجام خواهم داد. الان زمان حمایت از تیم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.