این خانه جدید و زیبا به شکلی طراحی شده که با ورود به فضای ون مرسدس بنز احساس کنید فضای داخلی خودرو بزرگتر شده است.

 

727690_771

این خانه ماشینی دارای یک پشت بام، اتاق خواب ، حمام ، آشپزخانه و اتاق نشیمن است که می تواند به عنوان فضای اداری دو برابر شود.به گفته هایمر ، این خانه از چاپ سه بعدی ، فناوری فتوولتائیک و مبلمان چند منظوره برای ایجاد یک فضای چندمنظوره استفاده می کند.

727686_201

به گفته هایمر ، این خودرو مفهومی ترکیبی از ماشین و خانه به عنوان نوعی پیشگویی از سفر تا سال 2025 در نظر گرفته می شود. این خانه برای افزایش خودکفایی خود از فناوری مدرن استفاده می کند ، از جمله یک سیستم مانند پنل خورشیدی در سقف و رنگ آمیزی جالبی که باعث تنظیم دمای سطح و فضای داخلی خانه می شود.

727687_301

بسیاری از عناصر این خانه چند منظوره است، از جمله لامپ که به عنوان چراغ سقفی و یک آویز نور داخلی کار می کند. راه پله که به پشت بام منتهی می شود و می توان برای حمام کردن آن را از  سینک حمام را کنار زد. این خانه روی یک بدنه مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده است. هایمر ادعا می کند که نقاشی ویژه این خانه می تواند دمای سطح خودرو را 20 درجه سانتیگراد یا 68 درجه فارنهایت و فضای داخلی وسیله نقلیه را 4 درجه سانتیگراد یا 39.2 درجه فارنهایت خنک کند.

727685_957

این خانه با یک سقف با یک دیوار لانه زنبوری به ضخامت هفت سانتی متر ساخته شده است. هایمر ادعا می کند این خودروی مفهومی می تواند تا سال 2025 به تولید انبوه برسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.