علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر ترد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی افزود: باتوجه به عاشورای حسینی بیشترین تردد خودروها را در مسیرهای روستایی و اماکن برگزاری مراسم‌های اطعام‌دهی و نذردهی شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت از صبح امروز در محور هراز اجرا شد و این محدودیت تا روز شنبه از ساعت ۶ تا دو بامداد روز بعد در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد:   تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که با توجه به وضعیت ترافیک اجرا خواهد شد.

قدمی ادامه داد: همچنین  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای سه‌شنبه(عاشورای حسینی)، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا دو بامداد روزهای بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به وضعیت عادی ترافیک احتمال لغو و یا تاخیر در اجرای آن وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به تمام رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و توجه به توصیه‌های پلیس راه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.