سرهنگ محمدحسین هاشمی اظهار داشت: بامداد روز گذشته حوالی ساعت یک شهروندی با پلیس ۱۱۰ تماس و عنوان داشت: در حال بازگشت به خانه ام بودم در حوالی اتوبان چراغی کوله پشتی و حلقه ازدواج و موبایلش توسط ۲ زورگیر سرقت شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: نزدیکترین تیم کلانتری که در همان حوالی در حال گشت زنی بود، برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد.

وی در خصوص اظهارات شاکی بیان داشت: شاکی پس از حضور ماموران در محل، اظهار داشت: در حال بازگشت از محل کارم که یک آشپزخانه است به خانه بودم که در میانه اتوبان چراغی متوجه شدم فردی موتورسوار به دنبال من است و به همین دلیل دویدم، اما چند قدمی بیشتر نرفته بودم که یک نفر با چماق روبروی ام ظاهر شد و شروع به کتک کاری کرد و از دستم حلقه ازدواجم و کوله پشتی و موبایلم را که به تازگی به قیمت پنج میلیون تومان خریده بودم، را سرقت و سپس سوار بر موتورسیکلت به همراه همدستش از محل گریخت.

 

سرهنگ هاشمی گفت: طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و مشخصات سارقان به دیگر عوامل گشتی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد تا اینکه عوامل گشت کلانتری خانی آباد در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد متوجه رفتار مشکوک ۲ مرد جوان که در میان شمشاد‌های کنار خیابان در نزدیکی محل وقوع سرقت پنهان شده بودند و موتورسیکلتی نیز در کنارشان بود، شدند.

 

کلانتر محله خانی آباد، افزود: ماموران کلانتری موفق شدند در عملیات تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان که مال باخته را با چماق مورد ضرب و جرح قرار داده بود، دستگیر، ولی متهم دوم پرونده با عبور از عرض بزرگراه از محل گریخت.

 

وی با اشاره به اینکه کوله پشتی و حلقه نامزدی مال باخته در محل دستگیری و بازرسی بدنی از متهم کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم چماق به دست ۳۴ ساله بوده و تا کنون ۱۳ مرتبه با عناوین مختلف در زندان بسر برده است و مرتکب جرائمی از قبیل: حمل سلاح گرم، سرقت، خرده فروشی مواد مخدر و ... شده است.

سرهنگ هاشمی افزود: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف و به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

 

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم دوم پرونده ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.