مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند بعد از جلسه امروز او در کمیته انضباطی گفت: ما دفاعایتمان را ارائه دادیم و تصمیم‌گیرنده در این باره اعضای کمیته انضباطی هستند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم آنها جیست.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم چه زمانی رای اعلام می‌شود اما ما در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم. البته رفتار علیرضا بیرانوند توهین‌آمیز نبود و او حرکتی نکرده که در آن توهین باشد. رفتار او طبیعی بود اما هواداران نباید توهین می‌کردند و بیرانوند هیچ قصدی برای توهین کردن نداشته است. 

وی درخصوص اینکه بیرانوند با سه جلسه حکم تعلیقی قبلا روبرو شده بود و آیا او محروم خواهد شد افزود: در ماده ۹۲ آمده که آرای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با هم فرق دارند و آن محرومیت برای کمیته اخلاق بود و هیچ ارتباطی به این مساله ندارد. 

وکیل بیرانوند درخصوص اینکه آیا دستور موقت برای او داده می‌شود یا نه اظهار داشت: دستور موقت بعد از تخلف انجام می‌شود نه الان و در حال حاضر این مساله محلی از اعراب ندارد که بخواهند دستور موقت بدهند. ما دفاعیاتمان را ارائه دادیم و تصمیم گیرنده، کمیته انضباطی است اما برداشت ما این بوده که رفتار بیرانوند توهین‌آمیز نبوده و کمیته انضباطی فدراسیون هم چیزی در این خصوص به ما نگفت. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.