رانندگان بدشانسی که در یکی از خیابان‌های چین در حال رانندگی بودند، نمی‌دانستند چه حادثه وحشتناکی در انتظار آن‌ها است. در این حادثه بر اثر ایجاد ناگهانی یک گودال بزرگ دو راننده به داخل آن سقوط کردند.

این حادثه در روز چهارشنبه و در یکی از خیابان‌های شهرلولیانگ واقع در استان شانسی چین رخ داد. ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه ضبط شده است، یکی از خودرو‌های حادثه دیده را که در داخل گودال افتاده است، نشان می‌دهد. در این ویدئو دیده می‌شود که یک خودروی مشکی رنگ در داخل گودال واژگون شده است. علت ایجاد این گودال بارندگی و در نتیجه رانش زمین اعلام شده است.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین هیچ یک از رانندگان این دو خودرو دچار آسیب جدی نشدند. این حادثه در شرایطی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز ایجاد یک گودال بزرگ در خیابانی در شهر نینگژیا چین موجب خسارت به یک خودروی تاکسی شهری شده بود. ویدئوی منتشر شده این خودروی تاکسی ۴ متری را  در حالی که داخل این گودال بزرگ محو شده بود، نشان می‌داد. در نهایت راننده تاکسی با خوش شانسی از این حادثه جان سالم بدر برد و علت این حادثه نشت آب از لوله‌های زیرزمینی اعلام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.