به گزارش سی ان ان، ترامپ در روزهای اخیر بارها مواضع خود را در مورد ایران تغییر داده است. بنابراین ایران حق دارد درباره اهداف ترامپ سردرگم شود و نتواند اهداف واقعی او را درک کند. 

 رهبران ایران حق دارند درباره اهداف ترامپ در برابر کشورشان دچار سردرگمی شوند و به او اعتماد نکنند ترامپ باید بداند که ایران یک قدرت مهم است و چنین تغییر مواضعی می‌تواند باعث بحران‌های بیشتر و تنش‌های خطرناکی شود. ترامپ و اعضای دولتش در روزهای گذشته از مذاکره بدون شرط با ایران صحبت کردند اکنون ترامپ این اخبار را جعلی می‌داند و دوباره از پیش شرط‌ها برای دیدار با روحانی صحبت می‌کند. 

اکنون سیاست خارجه ترامپ به شدت آشفته است. چند ماه اخیر بارها شاهد تغییر مواضع ناگهانی ترامپ بوده‌ایم.ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد از حمله نظامی به ایران صحبت کرد و در نهایت پشیمان شد. اما در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسید رویکرد مصالحه‌آمیزی را در مورد ایران به کار گرفته است. در صحبت‌هایش خواهان مذاکره با ایران شد حتی جان بولتون را اخراج کرد. اما اکنون شاهد آن هستیم تنش‌ها در حال افزایش است بار دیگر رویکرد ترامپ تغییر کرده است. 

ترامپ ماه‌هاست دست به اعمال تحریم علیه ایران زده است. اتفاقی که به ادعای برخی نقش مهمی در حملات اخیر به تاسیسات آرامکو داشته و باعث شده احتمال جنگ در منطقه بالا رود. 

ترامپ نمی‌داند هدفش در مورد ایران چیست؟ بنابراین کسی نمی‌تواند هدف نهایی او را پیش‌بینی کند. به نظر می‌رسد ترامپ در مورد ایران سردرگم است. این رویه ترامپ حتی اعضای دولتش را هم در مورد ایران دچار سردرگمی کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.