حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، به خبرآنلاین گفت: مقام معظم رهبری وقتی بحث تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب را مطرح می‌کنند، در واقع برای چهل سال آینده کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند، پس ما هم باید به آینده امیدوار باشیم و هیچ‌گونه تردیدی در دل مردم ایجاد نکنیم.

امام جمعه تبریز درباره نقش نیروهای سیاسی و تریبون‌دارانی مانند ائمه جمعه در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات هم گفت: امروز نیروهای انقلاب با هر گرایشی که دارند، باید به تبعیت از مقام معظم رهبری، مردم را به وحدت و همدلی دعوت کنند و طوری صحبت کنند که مردم به آینده کشور امیدوار شوند. 

آل هاشم افزود: البته در این بین، ممکن است برخی به عملکرد دستگاه‌ها انتقاد داشته‌ باشند که این انتقاد اگر از روی حکمت و مصلحت باشد و سازنده نیز باشد مشکلی ندارد، اما باید بدانیم که انتقاد با تخریب فرق دارد. من اعتقاد دارم که همه روسا و مسئولان نهاد و سازمان‌ها و هم‌چنین روحانیون، امروز اگر می‌خواهند این مسیری را که در طول چهل سال گذشته طی کردیم، برای آینده هم ادامه بدهیم و به موفقیت برسیم، باید بدانند که وحدت و همدلی است که می‌تواند این راه را برای ما هموار کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.