جواد یگانه اظهار داشت: این تعرفه باتوجه به مسافت کوتاه هوایی ایلام - نجف مصوب شده و تعداد زیاد متقاضیان این پرواز تغییر در افزایش تعرفه مصوب فوق ایجاد نمی کند.

وی افزود: برای این مسیر هوایی چهار سورتی پرواز در طول روز از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر در نظر گرفته شده است که از ۱۶ مهر تا سوم آبان این پروازها ادامه دارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام همچنین از افزایش پروازهای ایلام - مشهد از سه پرواز به پنج پرواز خبر داد و یادآور شد: در کنار شرکت هواپیمایی آسمان شرکت زاگرس نیز ۲ پرواز جدید را انجام می دهد.

یگانه گفت: روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه شرکت هواپیمایی آسمان و روزهای دوشنبه و پنجشنبه شرکت زاگرس اقدام به حمل و نقل مسافران در مسیر ایلام - مشهد می کند.

وی تاکید کرد: ورود این شرکت جدید هواپیمایی در جابجایی مسافران مسیر ایلام - مشهد در تعدیل سازی نرخ های این مسیر هوایی تاثیرگذار خواهد بود.

یگانه افزود: شرکت زاگرس با هواپیمای بوینگ MD ۸۲ به ظرفیت ۱۵۰ نفر مسافران را در مسیر ایلام - مشهد را ۱۱ مهرماه جابجا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با افزایش تعداد پروازهای ایلام - مشهد روزانه بین چهار تا پنج پرواز از استان ایلام در مسیرهای تهران و مشهد انجام می گیرد.

حجم بیشتر مسافران این خطوط را اتباع عراقی تشکیل داده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.