وی افزود: به طور حتم در تمرینات کادر فنی پرسپولیس بر روی نقاط ضعف و قدرت استقلال کار خواهند کرد تا این تیم را آنالیز کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به خوبی می‌دانیم شهرآورد برای هواداران پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها دوست دارند تیم محبوبشان نتیجه لازم را در این مسابقه به دست آورد.

بیرانوند درباره تمدید قراردادش اظهار داشت: کار تمدید قرارداد من با پرسپولیس تقریبا تمام شده است و این اتفاق ظرف چند روز آینده نهایی می‌شود. البته بندی در قرارداد من با پرسپولیس وجود دارد که در صورتی که پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشم و در صورتی که پرسپولیس ضرر نکند می‌توانم جدا شوم.

وی افزود: خیلی دوست دارم علی علیپور در شهرآورد دروازه استقلال را بازکند و شادی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان آورد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد خداحافظی از فوتبال را داشت گفت: من ۲۶ سال سن دارم و برای یک بازیکن ۲۶ ساله خنده‌دار است که از فوتبال خداحافظی کند. ۶ سال است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنم و افتخارات زیادی را به ارمغان آورده‌ام. خیلی‌ها به دنبال این بودند که بعد از خبر خداحافظی‌ام از فوتبال، آن را تکذیب کنم اما سکوت اختیار کرده و حرفی بر زبان نیاوردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.