غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به اینکه نیروهای سیاسی باید کاملا هوشیار باشند و در خدمت پازل دشمن نباشند، به خبرآنلاین گفت: برای اینکه این اتفاق بیفتد ما نیازمند همدلی، همنوایی و انسجام ملی هستیم و باید مجموعه سازوکارهای جناح‌ها و گروه‌های سیاسی به سمت مصالح ملی برود و خصوصا در این شرایط هرگونه اقدامی در جهت حمله به جناح‌ها و نیروهای سیاسی مقابل، به خیال آنکه مجلس آینده را به دست بگیرند و اکثریت مجلس را کسب کنند، خطای بزرگی است.

وی افزود: حتما در آستانه انتخابات مقام معظم رهبری، پیام خواهند داد و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت خواهند کرد و رسانه ملی هم باید در این راستا حرکت کند. مبادا در این مورد اشتباهی رخ بدهد که تصور کنیم اگر یک جناحی را تضعیف کنیم، جناح دیگری پیروز می‌شود که این در دعوای انتخاباتی اشتباه بزرگی است و «نه» به هر دو جناح را به دنبال خواهد داشت و معتقدم که در این مورد خیلی باید هوشیار باشیم. 

عضو جامعه روحانیت گفت: شرایط تسویه حساب‌های درون نظام نیست و الان ما خطر را بیخ گوش خودمان احساس می‌کنیم و با جنگ نرم و جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما انجام می‌دهد، باید به سمت گذشت و ملاحظه یکدیگر برویم و اگر می‌خواهیم توانایی خودمان را نشان بدهیم، به جهات مثبت خودمان اشاره کنیم و نه جهات منفی رقیب؛ تخریب رقیب خدمت به خود نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.