به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، بیژن زنگنه در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با بیان این که ادامه راه حسینی فقط شهید شدن نیست و پس از حضرت امام حسین (ع) و در دوران امام سجاد (ع) این راه بر حسب شرایط زمان با شیوه ای دیگر استمرار یافت، اظهار کرد: ما امروز دوباره وارد دوران بسیار سختی شدیم  و در حال حاضر شرایطی که از نظر اقتصادی در کشور حاکم است بسیار سخت تر از شرایط زمان جنگ است.

وی با اشاره به شرایط فروش نفت در زمان جنگ اذعان کرد: در زمان جنگ نفت را تحت هر شرایطی می‌فروختیم و تنها مشکل ما بمباران بود که به سرعت بخش‌های آسیب دیده ترمیم می‌شد، پول نفت را به راحتی دریافت می‌کردیم و به راحتی آن را مصرف می کردیم.

زنگنه ادامه داد: در حال حاضر دغدغه این است که نفت را چگونه بفروشیم، درصورت فروش پول آن را چگونه دریافت کنیم و در صورت دریافت پول چگونه و از چه راهی موارد مورد نیاز کشور را تهیه کنیم.

وزیر نفت تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر مسئول کار ها هستند با همان روحیه زمان جنگ کار می‌کنند و من نام این دوران را برای خود آخرین نبرد گذاشتم.

وی افزود: امروز جنگ ما با آمریکا، اسرائیل و منافقین است، منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و  بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می شوند.

وزیر نفت با بیان این که نسل جوان ما منافقین را نمی شناسند، از آن ها ضربه نخورده اند و وطن‌فروشی آنها را ندیده اند، تصریح کرد: این نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم و با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد.

در این گردهمایی از سامانه اسناد جنگ جهاد با نام سراج رونمایی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.