علی کریمی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دربی پایتخت گفت: ما در چند هفته اخیر بدشانسی آوردیم و متأسفانه از نظر نتیجه‌گیری خوب کار نکردیم. دو امتیاز از سه بازی کافی نبود، ولی در سه بازی گذشته روند فوتبال ما بهتر شد و به دربی امیدوار هستیم و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم. 

وی افزود: بعد از بدنسازی طولانی که داشتیم، مطمئن هستم که همه چیز درست می‌شود و شرایط تغییر خواهد کرد. 

هافبک استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خیلی از پیشکسوتان از روند بازیکنان انتقاد کردند و نظر شما به آنها چیست؟ گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، مهمترین عاملش بازیکنان هستند. پیشکسوتان و هواداران می‌توانند نظرات خود را بدهند. آنها هر چه روحیه بدهند بهتر است، اما اگر انتقادی هم هست، بهتر است نظرشان را بدهند. 

وی تأکید کرد: بازیکنی که به استقلال می‌آید باید از نظر ذهنی آماده شرایط باشد.

کریمی تأکید کرد: به هر حال ممکن است بازیکن بعضی مواقع شرایط خوبی نداشته باشد و سرزنش هم بشود، ولی خیلی مهم است بازیکنی که به استقلال می‌آید از نظر روحی وروانی خیلی قوی باشد تا بتواند همیشه خودش را در فرم خوبی قرار بدهد. 

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که خودش دربی را چطور می‌بیند، گفت: باز هم می‌گویم هر کارشناس یا پیشکسوتی حق دارد نظر خود را بدهد، ولی سه روز به بازی مانده است و من و همه بچه ها تلاشمان را می‌کنیم تا در یک فرم خوب باقی بمانیم و ان‌شاءالله با برد از زمین خارج شویم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.