فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی برابر سایپا داشته باشیم. سایپا تیم تهاجمی و رو به جلو است. نسبت به بازی قبل دستمان باز است چون همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدواریم بتوانیم اولین سه امتیاز را فردا به دست بیاوریم.

وی درباره قرعه‌کشی جام حذفی هم گفت: من دوست دارم بازی‌های حذفی را جدی بگیریم اما مشکل این است که طی ۱۴ روز باید ۴ بازی انجام بدهیم. این برای ما سنگین است چون ما مثل پرسپولیس و استقلال دستمان روی نیمکت باز نیست. با این حال جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در اینباره تصمیم می‌گیریم.

کمالوند در ادامه درباره اینکه آیا اعتراضش به داوری به خاطر دیدار برابر ذوب‌آهن، تاثیری هم داشته یا خیر، گفت: ما تلاش کردیم از مجاری قانونی اقدام کنیم و به جامعه داوری احترام بگذاریم. داوران قشر زحمتکش عادلی هستند و اگر اشتباهی می‌شود، سهوی است. برای حمایت از داوری درست این است همه قانونی  پیش بروند. البته اعتراض به داوری درست نیست و من علاقه ندارم این کار را انجام بدهم. هفته قبل کادر فنی گل‌گهر سیرجان بی جهت به داوری اعتراض کردند و باعث بروز حاشیه در بازی شدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تیم پارس جنوبی جم بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر، گفت: امیدوارم در تیم ملی‌پوش داشته باشیم. ۳ یا ۴ بازیکن ما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و فکر می‌کنم از تیم ما بازیکن به تیم ملی دعوت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.