سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پر حجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این جاده به سمت تهران هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت تهران سنگین و پرحجم است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی با بیان اینکه تردد در محور جاجرود و آزادراه تهران-پردیس به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها فوق سنگین و شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم، بیان کرد: به دلیل عبور ۲ جاده اصلی هراز و فیروزکوه از شرق استان و و ود حجم بالایی از خودروها به سمت تهران در دو محور آزادراه تهران_پردیس و جاجرود با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

فرمانده پلیس های ویژه شرق استان تهران ضمن بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، خاطرنشان کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از آغاز مسافرت خود از وضعیت راه ها مطلع و سپس اقدام به آغاز سفر کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگر هم‌وطنان ما رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.