رضا رحمانی صبح امروز (شنبه) در جریان بازدید از پروژه‌های توسعه فرودگاه بین‌المللی اصفهان در جمع خبرنگاران، در خصوص اهداف سفرش به اصفهان، اظهار کرد: باتوجه به بحث خودکفایی در تولید ریل جلسه‌ای در ذوب‌آهن اصفهان خواهیم داشت، چراکه باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و امید است با همکاری، همراهی و همت یکدیگر، شاهد رونق تولید در صنایع ریلی کشور باشیم.

 

وی ادامه داد: در پروژه کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری اصفهان با همکاری یکدیگر این طرح را به سرانجام رساندند که این پروژه می‌تواند در صادرات غیرنفتی کشور موثر واقع شود. 

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در سال جاری استان اصفهان بیش از ۱۸۰ درصد در صادرات غیرنفتی رشد داشته که این رقم در کشور بسیار حائز اهمیت است و با شرایطی که امروز مهیا شد شاهد پیشرفت دو چندان صادرات غیرنفتی خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دیدارهایی با استاندار و صنعتگران اصفهان خواهیم داشت تا به موانع و چالش های تولید بپردازیم و اصفهان بتواند به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعت کشور نقش مهمی را در این جبهه ایفا کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.