علی اصغر انتظارخیر، مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور پیش از شروع شهرآورد ۹۰ درباره روند فروش بلیت‌های دربی پایتخت بیان کرد: ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) آخرین بلیت‌های دربی هم فروخته شد و ۵۷ هزار بلیتی که در نظر گرفته بودیم، کامل فروخته شد. همچنین از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز نیز در‌های ورزشگاه باز شد و تماشاگران در حال ورود به مجموعه هستند.

او درباره کمتر بودن تعداد بلیت‌های فروخته شده نسبت به ظرفیت ورزشگاه گفت: در این باره ما تصمیم گیرنده نیستیم و فقط اجرا می‌کنیم. بنابر تصمیم‌هایی که گرفته شده، عمل کردیم.

انتظار خیر در خصوص تعداد بلیت‌های طرفداران ۲ تیم خاطرنشان کرد: دقیقا ۲۸ هزار و پانصد بلیت برای پرسپولیس و همین تعداد برای استقلال فروخته شده است. دیشب حدود ساعت ۱۰، ظرفیت فروش بلیت‌های پرسپولیس تکمیل و سایت برای پرسپولیسی‌ها بسته شد و امروز حدود ۶ صبح هم بلیت استقلالی‌ها تمام شد.

مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور در پایان گفت: قرار است از بازی‌های بعدی اطلاعاتی از هواداران به ما داده شود تا بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم. در این بازی ناچار شدیم از سیستم هواداری استفاده کنیم و یعنی خود شخص خریدار بلیت خودش را معرفی می‌کند که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال. ما هم این تذکر را دادیم که اگر شما مثلا خود را به عنوان هوادار پرسپولیس معرفی می‌کنید، یعنی به همین عنوان شناخته می‌شوید و در بازی برگشت جایگاه هواداران استقلال برای شما باز نخواهد شد. همچنین فکر می‌کنم دربی برگشت هم ۵۰-۵۰ خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.