در پایان دربی ۹۰ که با پیروزی یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون همراه بود، هواداران استقلال علیه موعود بنیادی‌فر داور بازی شعار سر داده و او را مقصر شکست آبی‌پوشان شناختند. این در حالی بود که استراماچونی نیز شدیدا به داور بازی اعتراض داشت.

* در اواخر بازی درگیری سیاوش یزدانی و فرشاد احمدزاده می‌رفت بازی را به جنجال بکشاند که در این بین حضور به موقع کریم باقری مانع این اتفاق شد. او با جدیت زیاد بازیکنان تیمش را هل داد و از صحنه درگیری دور کرد.

* سعید فتاحی نیز در صحنه درگیری سمت نیمکت استقلال آمد و وقتی نزدیک استراماچونی شد، قصد داشت با دست وی را به سمت عقب راهنمایی  کند که با برخورد جدی وی مواجه شد.

* مهدی ترابی در لحظات پایانی بازی وقتی داور اعلام آفساید کرد، تصور کرد که او سوت پایان بازی را به صدا درآورده است و در این لحظه توپ را به آسمان شوت کرد و به خوشحالی پرداخت. داور در این لحظه به وی اخطار داد و او هم وقتی متوجه اشتباهش شد با دست بر سر خودش کوبید!

* هواداران استقلال در ادامه «شعار حیا کن، رها کن» علیه امیر حسین فتحی سر دادند.

* تماشاگران پرسپولیس تا دقایقی بعد از بازی در ورزشگاه مانده و به خوشحالی پرداختند.

* جو متفاوت سکوهای سرخابی در نهایت با درگیری آنها و پرتاب سنگ به یکدیگر انجامید که نتیجه‌اش شکست سر و مصدومیت چند هوادار بود. آمبولانس‌های کنار زمین نیز درگیر درمان مصدمان شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.