ووریا غفوری در خصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر بعد از دربی رخ داده و اینکه علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال صحبت‌هایی را علیه وی انجام داده است، گفت: من نمی‌خواهم حرفی بزنم که آرامش را از تیم‌مان بگیریم. واقعیت امر این است که می‌خواهم استقلال در آرامش باشد چون الان نسبت به همه چیز احساس مسئولیت می‌کنم.

وی افزود:‌ نمی‌خواهم اصلاً وارد دعوای رسانه‌ای شوم و می‌دانم که شرایط تیم ما خوب نیست. تنها هدفم این است که آرامش به تیم استقلال برگردد اما یاد گرفته‌ام وقتی این پیراهن را می‌پوشم از حق استقلال و هوادارانش دفاع کنم. 

غفوری در خصوص ادعاهای علی خطیر علیه خودش گفت: مطمئن باشید هر کسی هر صحبتی می‌کند به زمانش باید آن را ثابت کند. برای شناخت اینطور افراد شما بهتر است از یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال آقای فرهاد مجیدی سؤال کنید. خود آقای مجیدی بهتر می‌توانند توضیح دهند که به چه نتایجی در مورد«آن آقا» رسیده است. وقتی فرهاد مجیدی به عنوان یک بزرگتر که سال‌ها در این تیم بازی کرده و چند پیراهن بیشتر از ما در استقلال پوشیده چندی پیش در مورد این افراد به نتیجه رسیده منِ ووریا غفوری چه باید بگویم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فقط توصیه می‌کنم شما در مورد این افراد از آقای مجیدی و آن کارمند خانم زحمت‌کش ذیحساب باشگاه که رفتارهای عجیب و غریب دیده است سؤال کنید چه اتفاقاتی رخ داده است. به نظرم آقای فرهاد مجیدی می‌تواند در مورد دلایل رفتنش از استقلال صحبت کند و واقعیت‌ها را به همه بگوید و من هم بیشتر از این نمی‌خواهم در مورد این چنین افرادی صحبت کنم.

وی در پایان گفت: از طرف خودم و مجموعه باشگاه استقلال به خاطر باخت در دربی عذرخواهی می‌کنم و به خاطر نتایج چند هفته اخیر خودم را مسئول می‌دانم مطمئن باشید هر کاری از دستم بربیاید برای آرامش استقلال از این به بعد انجام خواهم داد و این نوید را می‌دهم که تیم ما به روزهای خوبش برگردد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبان تیم ما باشند و ما را حمایت کنند و قول می‌دهم که شادی را به دل آنها برگردانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.