خودروهای تولید شده سایپا در روز دوم مهرماه به جز چند مورد که تغییرات اندکی داشتند، تغییر قیمت چندانی را تجربه نکردند.

امروز تیبا صندوق‌دار حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت مصوب این محصول در کارخانه حدود پنج میلیون ارزان‌تر است. دیگر خودروهای سایپا تیبا صندوق‌دار را در این افزایش قیمت همراهی نمی‌کنند.  

فرارو در گزارشی درباره قیمت تولیدات این شرکت نوشت: پراید وانت سایپا ۱۵۱ تنها ۱۰۰ هزار تومان گران شده است. به نحوی که امروز پراید وانت در بازار با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. دیگر انواع پراید تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته ندارند. پراید سایپا ۱۳۱ همچنان ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و چهار میلیون تومان گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار روی ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاده و هفت میلیون تومان با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد.

در طرف دیگر و در میان محصولات ایران خودرو، دنا و سمند LX امروز تنها تغییرات قیمت را در بین محصولات ایران خودرو را داشته‌اند. امروز سمند LX بر خلاف روند روز قبل با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. البته سمند EF۷ بر روی ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثابت مانده است. همچنین پژو پارس در بازار ۸۹ میلیون تومان و رانا حدود ۷۵ میلیون تومان باقی مانده و تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته نداشتند.

پژو ۴۰۵ امروز مثل اغلب محصولات ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده است. پژو ۴۰۵ GLX در بازار همچنان ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و حدود هفت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم با اختلاف چهار میلیونی از همتای بنزینی‌اش روی ۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاده است. پژو ۴۰۵ SLX امروز مثل قبل با قیمت ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۱۲ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.