سید علی آقازاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: وعده ما برای رفع مشکلات کارگری شرکت هپکو تحقق پیدا کرده است به طوری که به پیشنهاد استان، نماینده ولی فقیه در استان و شورای تامین استان مبنی بر فسخ قرار داد سهامدار عمده شرکت هپکو، رییس جمهور ظرف ۴۸ ساعت دستور فسخ این قرارداد را صادر کرد.

وی ادامه داد: در چهار، پنج روز اخیر جلسات خوبی در راستای رفع مشکلات شرکت هپکو در شهر تهران برگزار شد و روز گذشته مسئولین به این نتیجه رسیدند که قرارداد سهام دار عمده هپکو فسخ شود و انجام شد و امیدواریم ظرف یکی الی دو هفته آینده نحوه مدیریت سهام دولت در شرکت هپکو مشخص و البته یک تا دو فرمول در این بخش وجود دارد که امیدواریم با نهایی شدن آنها، اخبار خوبی را در این زمینه به مردم اطلاع دهیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: امیدواریم در آستانه اربعین حقوق معوقه کارگران هپکو که حق هم دارند، با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و بانک مربوطه ظرف هفته آینده پرداخت شود.

وی گفت: با فسخ قرارداد سهامدار شرکت هپکو وارد فضا و جو بهتری خواهیم شد و چراغ تولید بار دیگر در  هپکو، کارخانه تاریخی و  افتخار صنعت ایران روشن می شود و از مسایل و مشکلاتی که بهانه به دشمنان می دهد، جلوگیری خواهد شد.

آقازاده گفت: از رییس جمهور و وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی قدردانی می کنیم. مدیریت جدید سازمان خصوصی سازی دارای دیدگاه مثبت است. این نوع مدیریت ها در سازمان های حساس مانند خصوصی سازی باید افزایش پیدا کند و امیدواریم مشکلات برخی دیگر از صنایع استان نیز با این پیگیری ها و انسجام و وحدت رفع شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.