ساعت ۸ و ۴۷ دقیقه صبح امروز شهروندان طی تماس با سامانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که یک دستگاه خودروی ون در بزرگراه ستاری تهران واژگون شده است بنابراین بلافاصله با دستور ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه شماره ۹۴ به محل این سانحه واقع در بزرگراه شهید ستاری شمال به جنوب ورودی آبشناسان به سمت غرب اعزام شدند. 

بر اساس اعلام شاهدان و مصدومان این حادثه این خودروی سواری ون به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری، حین حرکت در رمپ ورودی به بزرگراه آب شناسان به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با جدول حاشیه بلوار، داخل فضای سبز به یک طرف واژگون می‌شود. درجریان این سانحه برخی مصدومان در لحظات اولیه با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل ون بیرون آورده شدند. 

آتش‌نشان نیز بلافاصله در محل حضور یافتند و با انجام ایمن سازی‌های لازم و نصب علائم هشدار دهنده ایمنی پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن مشغول عملیات شدند که در ادامه خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه امن بلوار منتقل شد.

بنا بر اظهارات عباس رحیمی -فرمانده آتش نشانان اعزامی- نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده و سرنشینان خودرو ون که از ناحیه دست، سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بودند به عوامل امدادی حاضر در محل تحویل دادند.

به گفته وی این سانحه هشت مجروح بر جای گذاشته است. 

فرمانده آتش نشانان اعزامی همچنین در دیگر اظهارات خود گفت که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

61446374

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.