از هفته پنجم لیگ برتر، پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی را می توان حساس ترین بازی هفته پنجم نامید. این دو تیم در سال های اخیر همواره رقابت زیادی با یکدیگر داشتند و پرسپولیس فصل پیش موفق شد بالاتر از سپاهان قهرمان لیگ شود و در جام حذفی هم از سد این تیم بگدرد.

علاوه بر مسائل فنی و رقابت در زمین، تنش بین هواداران دو تیم هم در سال های اخیر زیاد شده و همین موضوع حساسیت این بازی را بیشتر کرده است. اما نکته ای که در بازی امروز دو تیم با این همه حساسیت توی چشم زد استقبال کم هواداران از این مسابقات بود. بازی ای که همواره ۷۰-۸۰ هزار هوادار هوادار را به استادیوم می کشاند.اما برای بازی رفت دو تیم فضاهای خالی ورزشگاه ازادی بدجور توی چشم می زد.

 با شروع لیگ نوزدهم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفتند فروش بلیت را فقط به صورت الکترونیکی برگزار کنند که این موضوع باعث شد تا بازی های لیگ با استقبال کمی مواجه شود. بلیت فروشی الکترونیکی همچنان با مشکل مواجه است و هواداران دو تیم فقطتا ساعت ۱۰ صبح امروز می توانستند بلیت خریداری کنند و پس از آن وارد کردن دستی نام هواداران در سایت بلیت فروشی، باعث شد تا هواداران زیادی از خرید بلیت جا بمانند و حساس ترین بازی فصل با کمترین تماشاگر در سال های اخیر انجام شود!

هنوز هیچ کدام از مسئولان در سامانه فروش بلیت درباره این مشکل بزرگ اظهار نظری نکرده اند اما نکته ای که وجود دارد این است که یکی از مهمترین بازی های فصل با کمترین تماشاگر برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.