محسن خلیلی بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. از داوری راضی نبودیم. در نیمه اول صحنه‌هایی را دیدم که نشان از عدم کنترل داور بر بازی بود. وقتی کیانی روی ترابی حمله کرد و تکل خطرناک زد، اعتراض من این بود که داور صحنه را ندید و کارت زرد داد. چطور این اتفاق ممکن است؟ شاید از نظر کمک داورش استفاده کرده است.

وی ادامه داد: داور در صحنه‌های زیادی می‌توانست بهتر عمل کند اما او با عصبانیت قضاوت کرد و خلیل زاده و کنعانی ‌زادگان را عصبی کرد. داوری ما را اذیت می‌کند. در این بازی تیم ما از نظر فنی بهتر بود. شاید در نیمه دوم افت کردیم چون سپاهان بیشتر از ما استراحت کرد.

سرپرست پرسپولیس با اعتراض به زمان بازی‌های تیمش یادآور شد: ساعت بازی ما برای هواداران و بازیکنان خوب نیست. ما با سایت بلیت فروشی هم مشکل داریم. ساعت ۶ یا ۸ امروز سایت بسته شد. تمام دنیا تلاش می‌کنند هوادار به استادیوم بیایند اما نمی‌دانم چرا در ایران راحت‌تر با بلیت فروشی برخورد نمی‌کنند؟

خلیلی افزود: ان‌شاءالله این بازی را ورق می‌زنیم و از فردا با قدرت بیشتری به میدان می‌رویم.

او درباره بیانیه استقلال و اینکه گفتند او به عنوان شغل دوم به استقلال اعتراض می کند، تاکید کرد: شغل دومی ندارم و هر جا لازم باشد از تیم، سرمربی ومدیرعامل دفاع می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.