مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از برد ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و خوشحالم توانستیم به سه امتیاز برسیم. دیدار مقتدرانه ای را انجام دادیم و فکر می کنم دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

وی درباره عملکرد وحید کاظمی داور بازی، افزود: در زمین مسابقه جنگ تمام عیار و جوانمردانه ای را از هر دو تیم دیدیم. شما مشاهده کردید که بازیکنان با هم مشکلی ندارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: باید داوری را ببینم و نظر بدهیم. مشکل بازی این است که هواداران پرسپولیس شعارهایی دادند. به هر حال ما فشار آوردیم تا نظم در ورزشگاه به وجود آید. به هر حال امنیت جانی هوادار مهم است. آنها یک دست شعارهایی را علیه سرمربی تیم دادند که امیدوارم رسیدگی شود. در شأن کشورما نیست که آنها به صورت دسته جمعی فحاشی کنند.

تابش در خصوص محرومیت سعید آقایی از حضور در این دیدار خاطرنشان کرد: محرومیت سعید آقایی را تأیید نمی کنم. بیانیه ای هم منتشر شده که منتسب به باشگاه سپاهان است، در حالی که برای ما نبود.

وی در خصوص احضار به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: ما به این دعوت ها عادت کرده ایم. در رسانه ها می بینیم که رفتارهای بسیار بدتری شده است اما برای آنها اتفاقی نمی افتد. من رفتار سعید آقایی را در پست اینستاگرامی  تأیید نمی کنم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره جو ورزشگاه، تصریح کرد: بازیکنان در زمین مسابقه مشکل ندارند و دیدید که آنها خیلی رفتار خوبی با یکدیگر داشتند. جا دارد از آقای انصاری فر تشکر کنم مشخص بود که با نیروهای هواداری خود صحبت کردند. ما صحبت کردیم تا بانوان نیز وارد ورزشگاه شود و جو استادیوم برای این امر مهیا شود.

تابش در پایان درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر خسارتی که باید به خبرنگاران آسیب دیده در بازی نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته پرداخت شود، اظهار داشت: منتظر رأی قضایی بودیم و حالا که رأی صادر شده، منتظریم به اصفهان بیایند تا بدهی را پرداخت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.