اجازه دخالت در کارم را به هیچ کسی نمی‌دهم / به خانواده‌ام گفتم کاری با من نداشته باشندفرهاد مجیدی در مورد شرایط تیم ملی امید اظهار داشت: تیم ملی امید به اندازه کافی حواشی خود را دارد ومن سعی می‌کنم کمتر صحبت کنم و دوست دارم این سه ماه آینده تمرکزم را روی تیم بگذارم. شاید باور نکنید اما به دوستان صمیمی وخانواده گفتم کاری با من نداشته باشید و زنگ هم نزنید.

وی ادامه داد:‌در گروه سختی قرار داریم و نمی‌توانم این را کتمان کنم. همه تیم‌ها خوب هستند حتی تیم ازبکستان هم که با آنها بازی کردیم تیم قدرتمندی هستند. فقط مشکل من این است که ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان ما در لیگ بازی نمی‌کنند. حتی در همان دیدار با ازبکستان ۶ بازیکن من  برای اولین بار در ترکیب ۱۱ نفره به میدان رفتند. مشکلات زیادی داریم و شاید باور نکنید من حدود ۲۵ سال است در فوتبال هستم و با مدیران عامل زیادی کار کردم. اما تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال یک مدیر قوی است. در جلسه هفته قبل هم تمام مشکلات را به او گفتم و فکر می‌کنم او می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد و مشکلات را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: در عرصه ملی یا باشگاهی اجازه دخالت به هیچ کسی در مسائل فنی را نمی‌دهم.

وی در مورد شرایط حریفان عنوان کرد: همه تیم‌ها قدرتمند هستند. ازبکستان هم در سطح بالایی بازی می‌کند. همین تیم زیر ۲۳ سال ازبکستان را تیم ملی بزرگسال ما در زمان کی‌روش به سختی شکست داد. همانطور که قبلا گفتم مشکل من بازی نکردن بازیکنانم در لیگ است.حالا تصمیم گرفتم در تمرینات باشگاه‌ها بروم و بازیکنان را زیر نظر داشته باشم. مطمئن باشید بهترین نتایج را در این تورنمنت خواهیم گرفت.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا قول صعود به المپیک می‌دهید یا خیر، گفت: کارم خیلی سخت است اما تاکنون چیزی نبوده در زندگی‌ام بخواهم و به دست نیاورم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.