مهدی فنونی‌زاده در خصوص عملکرد استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: خداوکیلی استقلال فوتبال بدی بازی نکرد. اما ۵۰ متر عقب استقلال ایراد دارد. به نظرم آن‌ها باید توجیه شوند.

وی افزود: تیمی که دو بار از حریفش پیش افتاده نباید به همین راحتی نتیجه را عوض کند و اگر بازیکنان خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال توجیه شوند شاید این اتفاق رخ ندهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان در پنج بازی ۶ گل دریافت کرده‌اند، گفت: شما تاریخ را ورق بزن و ببین که در سال ۶۹ در کل لیگ و جام حذفی استقلال فقط ۶ گل دریافت کرد. ۴ گل را آن سال عابدزاده خورد و ۲ گل را حمید بابازاده. این ۶ گل برای کل فصل بود نه پنج‌بازی. به ما یاد داده بودند که چه زمانی باید کلاً دفاع کنیم و چه زمانی باید کلاً حمله کنیم. تعجب می‌کنم چگونه روی گل دوم آن همه بازیکن نتوانستند جلوی گل خوردن تیم را بگیرند.

وی تأکید کرد: بازیکنان تیم سرحال هستند، ولی تیم مفت گل می‌خورد. من بازی پیش از حسینی انتقاد کردم، ولی او مثل بچه خودم می‌ماند. حسینی انگیزه ندارد، چون هر کاری کند درون دروازه است. مردم از استقلال توقع دارند و او گلری است که در تیم ملی حضور دارد. ما هم توقع داریم او گل‌های مفت نخورد. این فقط مربوط به دروازه‌بان استقلال نیست و سال‌ها از همه دروازه‌بانان این انتظار رفته است.

فنونی‌زاده در ادامه گفت: در نتایج استقلال داوری‌ها هم تأثیر داشته و علاوه براینکه تیم ما بی‌تجربه است، ولی فکر می‌کنم استراماچونی باید کمی آرایش خودش را حفظ کند و لب خط آرامتر باشد. اینکه سرمربی اخراج شود و از رختکن یا سکو بازی را ببیند به تیم کمکی نخواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.