به گزارش اِکسپرس، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در سخنانی تصریح کرد: ترامپ درصدد انحراف افکار عمومی از درخواست ها برای استیضاح خود است.

رئیس جمهوری ونزوئلا در این باره گفت: ترامپ از آمریکای لاتین، منطقه کارائیب و کل جهان متنفر است. وی حامی برتری نژادی سفیدپوستان است و تصور می کند برتر از دیگران و برتر از اکثر ما در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب است.

نیکلاس مادورو در این خصوص تصریح کرد: ترامپ صرفا به علت عقده های مرگبارش در نشستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل درباره ونزوئلا شرکت و تلاش کرد راه هایی برای فرار از تقاضاهای کنگره برای استیضاح خود بیابد..

این در حالست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به اقدامات مجلس نمایندگان کشورش در برگزاری نشست استماعی به منظور بررسی افشاگری جدید درباره تماس تلفنی خود با رئیس جمهور اوکراین نوشت: یک افشاگر با اطلاعات دست دوم؟ یک سرهم بندی و اخبار جعلی دیگر! ببینید آنچه را که در یک تماس تلفنی خیلی خوب و بدون فشار گفته شد. پیگرد مغرضانه دیگر. آدام شیف اعتباری ندارد. یک خیال و توهم دیگر برای آسیب زدن به حزب جمهوریخواه. آدام شیف که ۳ سال برای آسیب زدن به حزب جمهوری خواه و رئیس جمهوری ناموفق عمل کرده، به تازگی گفته است که افشاگر (پرونده تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا و همتای اوکراینی) حتی اگر او فقط اطلاعات دست دوم داشته باشد، قابل اعتماد است. چطور چنین چیزی با اطلاعات زیر صفر و کاملا مشخص متعصبانه ممکن است؟ کلاهبردار دموکرات!

گفتنی است، دیشب کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نشست استماعی را در خصوص مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار کرده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.