سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی، که یک خانم است به همراه ۲ دختر و یک پسرش با ظاهر نمایی به عنوان مسافرت خانوادگی مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند پس از گذشتن از شهر قم محموله افیونی را با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به شهر تهران منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، سی ام شهریور ماه تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محور تهران – قم عزیمت ولی پس از گذشت فرصت زمانی مناسب خودروی متهمان در محور تهران - قم شناسایی نشد.

این مقام انتظامی با انجام رصد اطلاعاتی، گفت: پس از مدتی تحقیقات پلیسی، خودروی متهمان در ساعت های پایانی شب در شهرستان نایین مشاهده شد.

وی با اشاره به هماهنگی با پلیس استان یزد، گفت: تیم اعزامی به شهرستان نایین اعزام و به دست آمد که متهم برای اطمینان بیشتر تغییر مسیر داده و وارد شهرستان نایین شده و قصد دارد محموله را در خودروی دیگری جاسازی کند.

وی تصریح کرد: در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس استان یزد، متهم به همراه ۳ فرزندش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اضافه کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.