سردار مجتبی فدا روز شنبه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: همانگونه که امام راحل به جوانان در ابتدای انقلاب اعتماد کرد و آن‌ها جنگ و انقلاب را به خوبی اداره کردند باید به جوانان امروز نیز توجه کرد. گام دوم انقلاب، انگیزه، روحیه و نشاط را به جوانان القا می‌کند.

وی بیان کرد: در زمان پیروزی انقلاب و ۲۰ روز پس از آن پادگان مهاباد تصرف شد و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه علیه این انقلاب آغاز شد. و جنایت‌هایی که امروزه داعش مسبب آن است در زمان انقلاب بر سر جوانان و پاسداران و معلمان آن دوره آوردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: با وجود این جنایت‌ها و شکنجه‌ها در زمان انقلاب عقب نشینی نکردیم و پس از آن آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌ها، کودتای نوژه و تحریک صدام برای برپایی جنگ با ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کردند. جنگ عراق نیز به صورت غافلگیرانه انجام شد و پس از آن با اعلام حضرت امام راحل به عنوان ولی فقیه جامعه که جنگ در اولویت کشور قرار دارد همه کشور برای رسیدن به جبهه‌ها بسیج شدند.

سردار فدا تصریح کرد: برغم این که در ۲۰۰ سال گذشته و پس از وقوع جنگ در کشور قسمتی از این آب و خاک جدا شد در جنگ تحمیلی هیچ یک از مناطق کشور جدا نشد و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه یکی از دست‌آوردهای مهم دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها، مانند مصر، عربستان با آمریکای جنایتکار همپیمان شدند و هر روز مورد حقارت رئیس جمهور آمریکا واقع می‌شوند و در آن سو جبهه مقاومت پس از ۵۰ ماه محاصره با یک عملیات حیرت‌انگیز، دقیق و حساب‌شده در عربستان یکی از پالایشگاه‌های مهم این کشور را مورد هدف قرار می‌دهد و دشمن در این راه به دلیل سرافکندگی ایران را مقصر این حادثه معرفی می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان در ادامه اذعان کرد: در سال ۹۶ آمریکایی‌ها اعلام کردند تابستان داغی را برای ایران رغم می‌زنیم که هیچ اتفاقی نیفتاد و پس از آن به دنبال این بودند که کریسمس را در ایران جشن بگیرند که باز هم اتفاقی حاصل نشد. شکست‌ها، عقب‌نشینی‌ها و بی نتیجه ماندن خواسته‌های آمریکایی‌ها در منطقه زمینه شسکت استکبار را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: حضرت امام در سال ۶۷ بشارت‌هایی را به ما داند که نتیجه آن مانند بیداری مردم منطقه امروز مشخص است. ما در جنگ دوستان و دشمنن خود را شناختیم، ابهت دشمنان را شکستیم و روی پای خود ایستادگی کردیم. ایستادگی در زمان دفاع مقدس اقدام متقابل در مقابل تجاوز آمریکایی و کشتی انگلیسی را در این زمان در پی  دارد.

سردار فدا گفت: جنگی رخ نخواهد داد و آمریکایی‌ها، ظرفیت، توان و امکان جنگ جدیدی را ندارند. ترامپ بر این موضوع اعتراف کرده است که هفت تریلون دلار در منطقه هزینه کرده است و با این پول می‌توانست ۲ بار زیرساخت‌های آمریکا را بازسازی کند اما در این ۴۰ سال هر روز بر عزت و افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت افزوده می‌شود و آمریکا عقب نشینی کرده است و امنیت آمریکا اسرائیل و هم‌پیماناش در منطقه به خطر افتاده است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جنگی پیش نمی‌آید و مذاکره‌ای نیز صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: عزت، سربلندی و عظمت انقلاب را مدیون امداد و نصرت خدا هستیم و ما باید به بیگانه اتصال نداشته باشیم و در سال‌های گذشته نشست و برخواست با غربی‌ها هیچ نتیجه‌ای برای کشور ما نداشت، به عزت و شرف خانواده شهدا و ایستادگی ملت ایران نظام جمهوری اسلامی پا بر جا است و این انقلاب به صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان اضافه کرد: راهپیمایی بی نظیر اربعین امسال زمینه‌ساز تمدن اسلامی خواهد شد و فرهنگ برادری و فرهنگ اداره کردن دین در حکومت‌ها را در پی خواهد داشت.
این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

پایگاه شهید صیاد شیرازی مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از بسیجبان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران این منطقه افتتاح شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.