جمال  عرف امشب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اوصاف آیت‌الله عبادی را زیاد  شنیده‌ایم  اظهار داشت: امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم.

وی گفت: مجری انتخابات در کشور براساس قانون وزارت کشور است که از دهم اردیبهشت‌ماه ستاد انتخابات کشور  فعالیت خود را آغاز و برنامه‌ها و سیاست‌ها را  ابلاغ و در استان‌ها هم  ستاد انتخابات  تشکیل شده که همواره  ستادها را ارزیابی می‌کنیم.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در انتخابات دو سند داریم بیان کرد: در انتخابات سیاست کلی را  که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند و مهرماه هم توسط رئیس جمهوری در ۱۸ بند ابلاغ شده را دنبال می‌کنیم.

عرف افزود: تمام فعالیت‌ها در چارچوب این سیاست‌ها  برنامه‌ریزی می‌کنیم و  قانون برگزاری انتخابات که براساس چارچوب است دنبال می‌شود.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: براساس ابلاغ وزیر قانون‌مداری، بی‌طرفی، سالم و امن برگزارکردن انتخابات، برگزاری با نشاط  روش اصلی ما در کشور است و  همواره روابط خوبی با شورای نگهبان داریم.

عرف افزود: همه سطوح وزارت کشور با شورای نگهبان گفت‌وگو و فضاهای خوبی ایجاد می‌شود و همواره استفاده از فن‌آوری نوین  از جمله سیاست ابلاغی در سیاست کلی انتخابات است که در احراز هویت همه پذیرفتند که افراد براساس کد ملی و کارت ملی احراز و در گام دیگر سامانه اجازه می‌دهد فرد رای دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.