شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد وضعیت دیدار با سپاهان به خاطر حواشی که وجود داشت از حالت عادی خارج شده بود اما هنوز فرصت برای جبران شکست وجود دارد. خلیل‌زاده گفت: «یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل سپاهان انجام دادیم و امیدوار بودیم با نتیجه خوبی به پیروزی برسیم. البته سپاهان نیز در این فصل به تیم قدرتمندی تبدیل شده و دیدید که آنها با حرفه‌ای‌گری از ما امتیاز گرفتند. این تازه تازه شروع لیگ است و ضمن احترام و تبریک به سپاهانی ها این را می گویم که ما زمان زیادی برای جبران شکست مقابل سپاهان در اختیار داریم.»

خلیل زاده اضافه کرد: «همه بازیکنان تلاش خود را کردند ولی یکسری اتفاقات از جمله حواشی این بازی تمرکز بازیکنان را به هم ریخت. من کارشناس داوری نیستم که در مورد صحنه‌های مشکوک صحبت کنم اما فکر می کنم مسائلی به وجود آمد که باعث شد تمرکزمان از بین برود به خصوص برخی صحنه ها که داور با سوت های خود مانع از ادامه بازی شد. به هر حال هر چه بود، گذشت و باید به فکر بازی های بعدی باشیم اما این دیدار هرگز از یادم نمی رود. این را هم اضافه کنم که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس، کوچک ترین توهینی به داور نکرد.»

بازیکن شماره ۳ پرسپولیس ادامه داد: «از اینکه نتوانستیم هواداران را شاد و خوشحال به خانه بفرستیم، بسیار ناراحتیم اما همانطور که گفتم زمان زیادی برای جبران برای پرسپولیس باقی مانده است. در پنج هفته گذشته سه پیروزی به دست آوردیم و البته دو باخت هم در کارنامه داریم که فکر می‌کنم نتیجه بدی نباشد ولی در ادامه فصل برای بیشترین امتیاز ممکن تلاش می کنیم تا با کسب پیروزی های درخشان به خواسته های خود برسیم.»

این بازیکن همچنین در مورد شرایط بازی تاکید کرد: «ما ماموریت های خاصی داشتیم و تاکتیک هایی از سوی کادرفنی به بازیکنان داده شده بود تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. البته در چند صحنه بدشانسی آوردیم و می‌توانم بگویم در یک صحنه هم می توانستیم صاحب پنالتی شویم ولی داور تشخیص داد بازی ادامه پیدا کند. به هر حال بازی مهمی بود که امتیازاتش به سپاهان رسید ولی این پایان راه ما نیست و ما به عنوان مدعی اول قهرمانی به راه مان ادامه خواهیم داد.»

این بازیکن در نهایت در خصوص دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی‌تبریز در چارچوب جام حذفی گفت: «بازی در جام حذفی همیشه برای همه تیم‌های بزرگ سخت و دشوار بوده به خصوص ما که در همین اولین گام باید در تبریز و خارج از خانه  به دیدار یک تیم لیگ برتری به نام ماشین سازی برویم. ماشین سازی تیم دونده و بسیار سختی است که می تواند ما را اذیت کند اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم با تمام توان مقابل آنها به میدان برویم. امیدوار به کسب پیروزی هستیم. باید قبول کنیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ وارد جام حذفی می شود و باید بیش از سایر بازی ها تمرکز داشته باشیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.