رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در جام حذفی گفت: درباره بازی فردا باید بگویم که فردا با قهرمان فصل قبل بازی داریم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما از نظر بدنی و روحی کاملا آماده بازی فرداست و امیدوارم که فردا بازی تماشاگرپسند از هر دو تیم را ببینیم. فردا تیم هجومی خواهیم بود و تقریبا می توان گفت که در این ۳ روز که بازی کردیم از نظر روحی روانی روی تیم کار کنیم. ریکاوری خوبی انجام دادیم و یکی دو جلسه هم برای شادابی بدنی بازیکنان کار کردیم و امیدوارم فردا بازی خوب با برد را به دست بیاوریم.

سرمربی ماشین‌سازی تاکید کرد: در بازی هایی که انجام دادیم از نظر فوتبالی برتر بودیم و امیدوارم فردا با برد بازی را آغاز کنیم.

خطیبی در ادامه نشست خبری خود درباره بازی گسترش فولاد با پرسپولیس در فینال جام حذفی چند سال قبل تصریح کرد: آن بازی فینال بود اما این بازی اولین بازی است. در آن بازی ما باید قهرمان می شدیم اما ۲ اخراجی داشتیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید اما ما فردا با تیم باتجربه ای بازی می کنیم. بازیکنان ما آماده هستند و این بازیکنان فردا کاری می کنند که هواداران فوتبال آذربایجان را خوشحال کنند. هواداران باید به آینده تیم ما امید داشته باشند.

وی در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس الان زخم خورده و به دنبال خروج از بحران است. با همه وجود می آیند تا از بحران خارج شوند. به نظرم این موضوع هم برای ما خوب است و هم بد. پرسپولیس به دنبال جبران باخت در بازی قبلی است و شاید احساسی بازی کنند که بازی قبل را جبران کنند و شاید هم با همه توان بازی کنند و این کار ما را سخت می کند. با بازیکنانم صحبت کردیم و همه شرایط را می دانند. امشب هم با بچه ها صحبت می کنم تا با همه تفکرات به مصاف تیم حریف می رویم تا از حیثیت فوتبال خودمان دفاع کنیم.

سرمربی ماشین سازی درباره حمایت هواداران هم افزود: اولا فردا امیدوارم هواداران فوتبال تراکتور و ماشین سازی به استادیوم بیایند و مثل بازی با استقلال به ما روحیه بدهند و این نقطه قوت است. امیدوارم فردا هم با هواداران خوب مان که کنار ما هستند این روند خوب را ادامه دهیم و برنده بازی باشیم. از شما خواهش می کنم که زمان بازی اطلاع رسانی شود تا هواداران به استادیوم بیایند چون شاید برخی از هواداران در این باره بی خبر باشند. می خواهیم از همان دقیقه اول به ما روحیه بدهند تا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

خطیبی خاطرنشان کرد: تیمی که هجومی بازی می کند باخت هم می آورد. ما هجومی هستیم اما بازی فردا فرق می کند. درباره بازی فردا و تدابیرمان حرفی نمی زنم اما قطعا برنامه ما قوی است تا در زمین برنده شویم. اگر فردا برنامه های خودمان را اجرا کنیم برنده خواهیم شد. بازی در جام حذفی با لیگ فرق دارد. امیدوارم فردا موفق باشیم.

وی در مورد اشتباهات دروازه بانان این تیم ادامه داد: همه بازی‌های لیگ برتر را ببینید متوجه می شوید که ۸۰ درصد دروازه بانان اشتباهاتی داشتند. مربی دروازه بانان ما از نظر فیزیکی و روحی روی گلرها کار کرده تا اشتباهاتی نداشته باشیم.

خطیبی درباره بازیکن مصدوم تیمش برای بازی فردا اظهار داشت:ما یک مصدوم داریم و باید ببینیم که پزشکان تیم می توانند این بازیکن را به بازی فردا برسانند یا نه.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.