پارس جنوبی و ذوب‌آهن فردا (دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند. علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: من چهارمین بار است که به شهر جم می‌آیم. ما با تیمی بازی داریم که دو، سه هفته پیش با آن بازی و امتیازات را تقسیم کردیم. کار راحتی مقابل این تیم نداریم ضمن این که بازیکنان مصدوم این تیم بازگشتند. امیدوارم بازی خوبی باشد و تیمی که لیاقت دارد به مرحله بعد صعود کند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم. ان‌شاءالله که بازی به وقت اضافه نرود و در ۹۰ دقیقه بازی را ببریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن با ترکیب اصلی‌اش به میدان می‌آید، گفت: من بعید می‌دانم که پارس جنوبی با ترکیب دوم به میدان بیاید. فراز تیم کاملی در پارس جنوبی دارد. در تیم ما هم ترکیب اصلی وجود ندارد. صرفا اگر به ترکیب دست می‌خورد به خاطر این است که بازی بعدی‌مان با سپاهان است. جام حذفی برای ما مهم است. شاید تنها بازیکنی که برای ما مهم باشد که به میدان برود، قاسم حدادی‌فر است و باید شرایط فیزیکی او را در نظر بگیریم. ما برای بازی فردا بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: در لیگ، بعد از ۳۰ بازی می‌توانید به لیگ قهرمانان آسیا برسید. از هفته بیست و ششم هم رقبا از بقیه جدا می‌شوند و مسیر فرسایشی است اما جام حذفی میان‌بر است و اگر قهرمان شوید، سهمیه مستقیم می‌گیرید. من و فراز شاید خوش‌شانس نبودیم که در مرحله اول به هم خوردیم. هفته پیش بازی پارس جنوبی را دیدم. من پیش‌بینی می‌کردم که سپهر حیدری و فراز فاطمی قرعه راحتی برای ما بردارند اما این‌طور نشد. هم ما و هم پارس جنوبی بازی‌ سختی پس از جام  حذفی در لیگ داریم.

منصوریان گفت: مهم‌ترین دغدغه ما برگشتن خلعتبری بود که در بازی با استقلال ۱۵ دقیقه بازی کرد که هر دقیقه او برای من ۹۰ دقیقه بازی بود. ارزش داشت که برای او صبر کنیم. من منکر انگیزه بالای خلعتبری نیستم و اگر همه بازیکنان کلاه سرشان بگذارند، متوجه تفاوت خلعتبری و حدادی‌فر با بازیکنان دیگر نمی‌شوید زیرا که خیلی سرحال هستند.

او افزود: ما فردا بازی پایاپایی خواهیم داشت. در سه بازی قبلی کیفیت خوبی داشتیم اما به کیفیت خوب امتیاز نمی‌دهند. تلاش ما این است که دقت عمل زیادی در بازی فردا داشته باشیم که این دقت عمل باید در کل تیم وجود داشته باشد. من نمی‌توانم به شما بگویم که بازی طوری است که روند بازی ناگهان تغییر می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: من از مربیانی نیستم که از کنفرانس خبری فرار کنم. همین لبخندی که الان مقابل شما دارم، پس از باخت و برد هم مقابل شما خواهم داشت. ان‌شاءالله مجبور نشوم خرم‌گاه را به جای خودم بفرستم.

منصوریان در ادامه درباره شروع بد تیم‌هایش در ابتدای لیگ بیان کرد: همیشه تیم‌های من در شروع لیگ یک فضای گپ دارند. امسال تمام عملکرد چهار سال پیشم را بررسی کردم. همه را مرور کردم و با آمادگی کامل به رقابت‌ها آمدم. نگران بودم که دوباره سلسله اتفاقات سال‌های گذشته تکرار نشود که دوباره تکرار شد. اتفاق امسال را روی بی‌دقتی مجموعه تیم‌مان می‌گذارم. سال‌های پیش مشکل این بود که ما کیفیت کافی در ابتدای مسابقات نداشتیم. از کیفیت بازیکنانم راضی هستم. فکر می‌کنم که سال بعد می‌توانیم نتیجه را به کیفیتمان اضافه کنیم.

او در پایان درباره فشردگی لیگ برتر گفت: نمی‌توانم منکر شوم که فشردگی لیگ به ما لطمه نزده باشد. ما قول و قرارهایی با سرمربی تیم‌ملی و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داریم که اولویتمان تیم‌ملی باشد. از سال حضورم در نفت تصمیم گرفتم که ترکیبم را با ۲۰ و خرده‌ای بازیکن پیش ببرم که دچار مشکل فیزیکی نشویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.