دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری بار دیگر به رسانه های منتقد خود حمله کرد و آن ها را فاسد خواند!

رئیس جمهوری آمریکا  در این باره نوشت: رسانه های خبری جعلی می خواهند تا جایی که ممکن است از توافقاتی که (جو) بایدن با چین و اوکراین داشته، فاصله بگیرند.

وی در این باره ادامه داد: یک رسانه فاسد برای کشورمان خیلی بد است. در واقع، شاید این رسانه ها حتی از بایدن فاسدتر هستند.

این در حالیست که وی ساعاتی پیش اعلام کرده بود: خیلی ساده است من در جستجو فساد مالی بوده ام و به همین علت آلمان، فرانسه و دیگران در اتحادیه اروپا کار چندانی برای اوکراین نمی کنند. چرا همیشه این آمریکاست که کارهای زیادی انجام می دهد و پول زیادی را برای اوکراین و کشورهای دیگر اختصاص می دهد؟ به هرحال، بایدن ها (جو بایدن و پسر وی) فاسد هستند.

شایان ذکر است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نشست استماعی را در خصوص مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار کرده بود.

در همین رابطه، با افزایش تلاش دموکرات‌ها برای پیشبرد روند استیضاح ترامپ و تمرکز آنها بر گفتگوی جنجالی وی با «ولادیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی اش در ماه ژوئیه، بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا- از مجموع ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان- حمایت خود را از روند استیضاح اعلام کرده اند.

آن ها ترامپ را متهم کرده اند که برای تحت تأثیر قرار دادن انتخابات آتی در این کشور بر همتای اوکراینی خود فشار آورده است تا تحقیقاتی را درباره پسر بایدن در کی‌یف به انجام برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.