آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار این تیم مقابل گل ریحان البرز در مورد این دیدار گفت: خیلی از بازیکنان گل ریحان در لیگ برتر بازی کرده بودند و بازیکن لیگ دسته اولی محسوب نمی‌شوند. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. با این حال دست هواداران هم درد نکند که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند.

او در خصوص از دست رفتن پنالتی مرتضی تبریزی و اینکه فشار هواداران روی بازیکنان چقدر روی بازیکنان تأثیر گذار است، گفت: فشار برای بازیکنان سخت است. استرس به بازیکن وارد می‌شود و نمی‌تواند آن کارایی اصلی‌اش را داشته باشد. مرتضی بازیکن بسیار بزرگی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. این فشارها باید برداشته شود و خواهشم این است هواداران کمی صبور باشند و مرتضی این فصل برای ما گل‌های زیادی می‌زند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره ضعف این تیم در خط حمله گفت: می‌بینید که مشکلاتی داریم و محسن کریمی رباط پاره کرد. شیخ دیاباته مصدوم شد و در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم و مهاجم اصلی ما فقط مرتضی تبریزی است. البته جوان‌های خوبی داریم و دیدید سجاد آقایی آمد و شرایط را عوض کرد. یک مقدار هم استرس و فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و این فشار کار را سخت می‌کند.

رضاوند درباره اینکه گویا از دست دادن پنالتی در استقلال تبدیل به عادت شده است، گفت: به نظرم اینها از فشار است. شک نکنید که ما یکی دو بازی ببریم از زیر فشار بیرون می‌آییم.

او درباره اینکه آیا با این پیروزی طلسم پیروز نشدن‌های استقلال شکسته شده و باید منتظر برد آبی‌ها باشیم یا نه، گفت: صد درصد همینطور است. امروز برد خوبی بود و شک نکنید تیم ما با حمایت هوادارانش به بالای جدول صعود می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.